Tarviiko teidän miehet kiitosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis tarviiko teidän muiden miehet erikseen kiitosta siitä että ne tekee tavallisiä kotihommia? Kun tuntuu että tuo ukko loukkaantuu heti jos häntä ei erikseen kiitä ja ylistä ihan tavallisista asioista. Esim. siitä että lähtee oman lapsensa kanssa ulos, tyhjentää astianpesukoneen jne.

Itse teen näitä hommia jokapäivä ja ei minuakaan kukaan niistä erikeen tule kiittelemään että olipas mukavaa kun noin teit...

Joskus ottaa tämä asia paljon päähän ja haluaisin kuulla että enhän ole yksin tällaisen asian kanssa.

Joo, tarvii. Ja haluan aina kiittää, niin paljon, kuin vaan muistan. Meillä siis ei ole ollenkaan niin päin, että minä tekisin suurimman osan ja mies vaan välillä, vaan mies tekee todella paljon. Samaten hän kiittää minua ihan tavallisista asioista, kahvin keitosta, ruuasta, kaikesta. Kivempi tehdä, kun se huomioidaan, varsinkin kun on hommia, jotka vaan on pakko jonkun tehdä.

[QUOTE="vieras";22600295]Siis tarviiko teidän muiden miehet erikseen kiitosta siitä että ne tekee tavallisiä kotihommia? Kun tuntuu että tuo ukko loukkaantuu heti jos häntä ei erikseen kiitä ja ylistä ihan tavallisista asioista. Esim. siitä että lähtee oman lapsensa kanssa ulos, tyhjentää astianpesukoneen jne.

Itse teen näitä hommia jokapäivä ja ei minuakaan kukaan niistä erikeen tule kiittelemään että olipas mukavaa kun noin teit...

Joskus ottaa tämä asia paljon päähän ja haluaisin kuulla että enhän ole yksin tällaisen asian kanssa.[/QUOTE]

juu meillä pitäis kovaan ääneen ylistää ja kutsua iltalehti tekeen lööppiä jos isäntä tekee jonkin "ylimääräisen" kotityön minkä mä yleensä teen.

Kyllä minäkin kiitän kun muistan, mutta onko tuolla ukolla oikeutta loukkaantua siitä jos en aina muista suitsuttaa häntä... Varsinkin kun meillä minä teen oikeastaan lähes kaikki kotihommat, mies istuu yleensä koneella tai räplää kännykkää jos ei ole töissä.

[QUOTE="vieras ap";22600324]Kyllä minäkin kiitän kun muistan, mutta onko tuolla ukolla oikeutta loukkaantua siitä jos en aina muista suitsuttaa häntä... Varsinkin kun meillä minä teen oikeastaan lähes kaikki kotihommat, mies istuu yleensä koneella tai räplää kännykkää jos ei ole töissä.[/QUOTE]

Mies vois myös opetella kiittämään sinua.

Yhteistyössä