Tarviiko teidän koskaan väitellä miehen kanssa siitä kumpaan menette.

  • Viestiketjun aloittaja juustjoo
  • Ensimmäinen viesti
juustjoo
Miehen vai Naisen porukoille? Meidän täytyy. Minä itse haluan ennemmin käydä meillä, kun taas mies kävisi ennemmin kotonaan, ja ihan ymmärrettäväähän se on. Huomiseks mies oli vasten mun tahtoa sopinut äitinsä anssa, että mennään koko porukalla heille syömään. Ai että sapettaa. Mä taas olin vähän kaavaillu, että oltas menty nyt vuorostaan meille, mut en tietty ole mitään sopinu ilman miehen sopimusta. Jouluna käytiin yhtenä päivänä meillä, pe, la, su ja ma oltiin taas miehen vanhemmilla. No, nyt mies sitten vetoaa, että huomenna ei mennä meille, koska viimeks oltiin meillä, joo käytiin pikapikaa morjestaan. On se sit niin vaikeaa...
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
helppo ratkaisu: Olette kotona ettekä mene muille syömään, tehkää itse jotain ruokaa. Olettehan näköjään jo muiden murkinoita syönyt...
Ihan kutsusta kuule syötiin heillä :) Mut ei tosiaan jokaisenä päivänä miehen porukoilla.

Ja eipä sitä kehtaa soittaa, kun anopppi siellä jo varmasti ruokavärkit hommannu jne
 
shihtzu
Ei tarvi tapella. Minä käyn porukoilla melkein päivittäin, tosin eivät tällä hetkellä ole edes Suomessa, mutta käyn siellä silti, kun siskonikin asuu siellä. Mies taas ei käy vanhemmillaan ikinä, miehen vanhemmat eivät edes asu yhdessä, mutta ei käy kummankaan luona.
Joulu on oikeastaan ainoa päivä jolloin mies käy mun vanhempien luona, siinä tapauksessa miehellä ei edes ole valinnanvaraa, sinne on mentävä pariksi tunniksi.
 
juu
joka joulu ja juhannus. Pitää valita kun kaukana asuu molemmat ja mun vanhemmat niin kaukana ettei päiväseltään viitsi lähteä käymään. Taas oltiin joulu meillä ja eka kertaa mieskin jo viihtyi ja soittli appiukolle vielä pyhien jälkeenkin ja suunnittelee milloin mentäis taas. Äiti kyl sanoi että kovasti yrittäneet että mieheni alkaisi viihtyä jotta saisin minäkin nähdä vanhempiani ja sisaruksiani useammin.
 
vieras
Eipä juuri, enintään siitä käydäänkö missä vaiheessa kesälomaa hänen isänsä luona ja missä vaiheessa minun vanhempieni luona. Molempien luo on matkaa suunnilleen yhtä paljon ja niiden välikin on suunnilleen samanmoinen. Yleensä kierretään tuo kolmio jompaan kumpaan suuntaan. Yhteen väliin matkustaa lasten kanssa menee koko päivä.

Jouluaattona käydään päivällä hänen äidillään, muuten vietetään joulu ihan oman perheen kesken.
 

Yhteistyössä