tarviiko olla huolissaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaustoiveita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaustoiveita

Vieras
Yritetään miehen kanssa lasta..Ollaan yritetty jo pitkään..nyt lapsettomuushoidoissa kuljetaan..Perjantaina pitäs menkat alkaa jos on alkaakseen. Nyt pelottaa kun alaselkä tosi kipeä ja valkovuotoa alkanu tuleen. Selkäkipu on kyl mun yleinen menkkaoire mut tuo valkovuoto ei oo..Ikinä ennen menkkoja ei oo tullut mitään limavuotoja..Ihmettelen ku muita menkkaoireita ei oo ollut. Yleensä aina viikkoa ennen menkkoja tulee kaikki mahdolliset oireet..rinnat tosi arat, kiukkuisuus, turvotus, alamahakipu ja selkäkipu..nyt ei muita tosiaan ku tuo selkäkipu..

Eli voisko tuo selkäkipu ja vuoto olla myös raskausoireita??

Toivottavasti..perjantaina uskallan tehdä jo testin mut pahoin pelkään että taas joudun pettyyn :(

saattaa raskausoireet olla hyvinkin samantapaisia kuin menkka oireet. Ei sun auta ku vaan odotella. Ei sitä voi ennustaa kukaan miten käy. Olen ollu tuossa tilanteessa itse aika monesti ja ihania vipeltäjiä on siunaantunut monta :heart: :heart: :heart: :heart:

kiitos teille kannustuksesta <3 jospa se nyt vihdoin tärppäis..koko ajan oon ollut hirveen toiveikas ja heti ku tulee yksikin menkkaoire niin tuntuu ku vedettäs matto jalkojen alta..mut ei kai se auta ku jännäillä perjantaihin asti :)

Alkuperäinen kirjoittaja raskaustoiveita:
kiitos teille kannustuksesta <3 jospa se nyt vihdoin tärppäis..koko ajan oon ollut hirveen toiveikas ja heti ku tulee yksikin menkkaoire niin tuntuu ku vedettäs matto jalkojen alta..mut ei kai se auta ku jännäillä perjantaihin asti :)

:) :) :hug: Toivotan onnea tilanteeseesi! ymmärrän tuon pelon :(

Yhteistyössä