tartteeko lääkäriä? Virtsis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi nenä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi nenä!

Vieras
Heissan.

Minulla oli pari kuukautta sitten samalla lailla ennen menkkoja tosi tuikea ja minun ensimmäinen virtsatietulehdukseni, johon söin nitrofur-antibioottikuurin kun kusin verta ja kivut oli niin kammottavat.
No nyt virtsis uusi, mutta tämä onkin tosi hämmentävää! Eilen aamulla koski samaan malliin mahaan, mutta sitten KAIKKI kivut hävisi. Ei satu mahaan, eikä kirvele virtsatessa. Mutta virtsa on silti ihan sellaista selvää, haisevaa tulehduspissaa, ja saattoi siinä vähän olla hiutalemaista vertakin mukana.

Tarvitseeko lääkäriin mennä jos ei mihinkään koske? Olen nyt litkinyt karpalomehua ja syönyt puolukoita täällä. :D En yhtään mielelläni söisi enää uutta bioottikuuria jos ei pakko ole. Voiko virtsatietulehdus lähteä pois itsestään vai pahennanko tilannetta? Tuntuu tyhmältä mennä vinkumaan lääkettä kun ei ole edes kipua missään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja voi nenä!;10851087:
Heissan.

Minulla oli pari kuukautta sitten samalla lailla ennen menkkoja tosi tuikea ja minun ensimmäinen virtsatietulehdukseni, johon söin nitrofur-antibioottikuurin kun kusin verta ja kivut oli niin kammottavat.
No nyt virtsis uusi, mutta tämä onkin tosi hämmentävää! Eilen aamulla koski samaan malliin mahaan, mutta sitten KAIKKI kivut hävisi. Ei satu mahaan, eikä kirvele virtsatessa. Mutta virtsa on silti ihan sellaista selvää, haisevaa tulehduspissaa, ja saattoi siinä vähän olla hiutalemaista vertakin mukana.

Tarvitseeko lääkäriin mennä jos ei mihinkään koske? Olen nyt litkinyt karpalomehua ja syönyt puolukoita täällä. :D En yhtään mielelläni söisi enää uutta bioottikuuria jos ei pakko ole. Voiko virtsatietulehdus lähteä pois itsestään vai pahennanko tilannetta? Tuntuu tyhmältä mennä vinkumaan lääkettä kun ei ole edes kipua missään. :)

Kyllä menisin ehdottomasti lääkäriin varsinkin jos virtsassa on verta, se saattaa viitata munuistulehdukseen joka on vakava tauti ja hoitamaton virtsatietulehdus saattaa tosiaan nousta munuaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi nenä!;10851087:
Heissan.

Seuraavan virtsiksen ehkäiset syömällä tarpeeksi deetä, siis D3:sta.

...ja lääkäriin!

Kaverilla ei ollut edes virtsatietulehduksen oireita, mutta nostipa sittten kuumeen ja selkäkivun. Kun lopulta pääsi ohi sairaanhoitajien lääkärille asti päivystyksessä, lekuri sanoi, että oli mennyt munuaisiin, ja muutaman tunnin sisään olisi ollut kortilla henki: oli muuttunut yleismyrkytykseksi. Eli pissatulehdus oli ollut piilevänä kai jo kauemmin, mutta kipu tuli vasta myöhäisvaiheessa! Älä leiki tuolla asialla.

Eikö teidän suunnalla voi käydä tekemässä aamulla terveyskeskuksessa vain pissakokeen? Sitten kysytään puhelimitse päivällä tulos ja lääkärille vasta, jos tuloksessa on jotain. Niin se täällä toimii.

Yhteistyössä