Tarot-pakat

  • Viestiketjun aloittaja Seepra1234
  • Ensimmäinen viesti
Seepra1234
Moikka,

Yksi tarot-tulkitsija kertoi mulle, että tarot-pakkaa ei kuulu ostaa. Se pitää saada joltain kokeneemmalta tulkitsijalta.
Mitä hittoa? Pitääkö tämä paikkansa?
Jonkunhan niitä pakkoja on pakko ostaa kaupasta, muutenhan ne loppuu.

No hän ei ollut kauhean hyvä tulkitsija, että en sitten tiedä.
 
vierailija
Ei oo kuule mitään väliä mikä sen Tarot-pakan alkuperä ja historia on. Tulkinnat elää vahvana ja kortit on tärkee osa tulkintavälineistöö. Kokeile soittaa vaikka ennustaja24.fi tarottulkitsijalle. Huomaat kyllä kun saat tulkinnan miten tarkkaan se toimii ja miten pakka antaa vastauksia, oli se sun oma pakka tai tulkitsijan perintöpakka.
 
vierailija
Vahva suositus myös minulta! En itse omista myöskään pakkaa ja soitan mielelläni ammattilaiselle tulkinnasta. Saatan soittaaa jopa kerran viikossa ja yleensä aamukahvia nautiskellessa. Päivä lähtee mukavasti käyntiin ja hyvällä mielellä.
Voitko suositella ketään? Täällä netissä on paljon keksustelua aiheesta, mutta yleisesti menee tappeluksi jos jonkun nimen julkaisee. Haluaisin kuitenkin rehellisen mielipiteen siitä miten on onnistunut, onko ollut kohdallaan ja kenelle olet soittanut. Itse mietin soittamista (en ole ennen soittnut) mutta haluaisin että kokemus olisi sitten hyvä.
 
vierailija
Voitko suositella ketään? Täällä netissä on paljon keksustelua aiheesta, mutta yleisesti menee tappeluksi jos jonkun nimen julkaisee. Haluaisin kuitenkin rehellisen mielipiteen siitä miten on onnistunut, onko ollut kohdallaan ja kenelle olet soittanut. Itse mietin soittamista (en ole ennen soittnut) mutta haluaisin että kokemus olisi sitten hyvä.
No voisin suositella, mutta niinku sanoit niin tappeluksi aina menee jos jonun nimen sanoo. Tai sitten ollaan sitä mieltä että itse itseään mainostaa. Mutta tehdään niin ettei tarvii kenenköän mieltä pahoittaa. Ota ekalta riviltä kuka vaan!!!!! Mie tykkään kaikista.
 
vierailija
Voitko suositella ketään? Täällä netissä on paljon keksustelua aiheesta, mutta yleisesti menee tappeluksi jos jonkun nimen julkaisee. Haluaisin kuitenkin rehellisen mielipiteen siitä miten on onnistunut, onko ollut kohdallaan ja kenelle olet soittanut. Itse mietin soittamista (en ole ennen soittnut) mutta haluaisin että kokemus olisi sitten hyvä.
Mä olen ollut kaikkiin tyytyväinen. Jokaisella erilainen tapa kertoa ja erilainen tapa ilmaista, mutta hukkasoittoa ei ole koskaan tullut. Multakin vahva suositus!
 
vierailija
Älkää hyvät ihmiset rakentako elämäänne jonkun Tarot-pakan perusteella.
Kuka on sanonut että pitäisi elämänsä rakentaa tarot pakan varaan? Et ole itse tainnut koskaan soittaa ennustajalle? Tai tarot korttien lukijalle? Kokeile joskus itse vaikkapa tulkitsijaa. Hämmästyt varmasti. JA ehkä sitten ymmärrät itse enemmän. Joku aiemmin jo ketjussa mainitsikin hyvän paikan, josta voit aloittaa ennustaja24.fi.
 
vierailija
Kuka on sanonut että pitäisi elämänsä rakentaa tarot pakan varaan? Et ole itse tainnut koskaan soittaa ennustajalle? Tai tarot korttien lukijalle? Kokeile joskus itse vaikkapa tulkitsijaa. Hämmästyt varmasti. JA ehkä sitten ymmärrät itse enemmän. Joku aiemmin jo ketjussa mainitsikin hyvän paikan, josta voit aloittaa ennustaja24.fi.
Tarkoitiko tätä www.ennustaja24.fi sivua? tosta vasemmalta kun klikkasin kategoriat niin pääsin tarotkorttiliúkijoihin. Kuka näistä on se kenelle oot soittanut? Ja mistä sä voit olla varma, että se lukee just niitä kortteja jota on ottanut? Onko siis mahdollista videopuhelu vai miten tietöä varmaksi ne kortit?
 
vierailija
Kuka näistä on se kenelle oot soittanut? Ja mistä sä voit olla varma, että se lukee just niitä kortteja jota on ottanut? Onko siis mahdollista videopuhelu vai miten tietöä varmaksi ne kortit?
Taidat olla niin skeptinen jo lähtökohtaisesti että kannattaako sinun soittaa? =D Ajattelin vain kun epäilet niin paljon koko asiaa. No rohkeasti vaan ennakkoluulot romukoppaan ja puhelin käteen. WWW.ennustaja24.fi sivulla saat uutena soittajana ilmaisia minuutteja ja ne varmasti riittää vakuuttamaan myös sinut. Voimia!!!
 

Yhteistyössä