tarkoittaako tämä nyt sitä mitä minä luulen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "salina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"salina"

Vieras
taitaapa meillekin tulla ero. :( mies sanoi minulle ettei hän kulje enää samassa kärryssä minun kanssani. mitä tämä oikein tarkoittaa? menin aivan shokkiin ja jätin 3 viikon ikäisen vauvan miehen hoitoon 2 päiväksi. nyt olen taas kotona, mutta mykkäkoulu jatkuu. mitä tämä oikein on?

Mitä jos puhuisitte keskenänne? Hankala sanoa mistä kenkä puristaa kun ei tiedä taustoja. Kysy suoraan mieheltä onko teidän suhde päättynyt ja toivottavasti saat vastauksen.

No jos vauva noin pieni keskittyisin siihen vauvaan, parisuhdetta voitte hoitaa myöhemminkin. Ja vauva-aika on rankka parisuhteelle, joten kyllä varmaan jossain vaiheessa helpottaa.

Sinä lähdit tilanteesta pois katoamalla 2pv:ksi ja pieni vauva jäi isälleen? Toisinsanoen itse aloitit mykkäkoulun, nyt mies on oikeasti varmasti järkyttynytkin, väsynyt ja varmasti ollut huolissaankin kun yksin jäi. Jos et silloinkaan, ennen kuin lähdit, keskustellut mitä tuo tarkoittaa, kannattaa nyt oikeasti yrittää. Sulla heittelehtii itsellä vielä hormonit, miehelläkin on vielä arkeen totuttelua etenkin jos vauva on teidän esikoisenne. Asia kannattaa selvittää nyt, ei jäädä mykkäkouluilemaan jolloin asia kasvaa vielä järkyttävämpiin mittasuhteisiin. Ja toinen on, selitä miksi katosit ja jätit heidät kahden.

Ehkä miehesi vain tarkoitti vähän kömpelösti, että on kyllästynyt sinua kuskaamaan (auto=kärry)? :D

Mutta ei kai ihme, jos mies vetää mykkäkoulua, jos olet kahdeksi päiväksi kadonnut!!?

Jos se tarkoitti, ettei ole samalla aaltopituudella kanssasi? Ja minäkään en ymmärrä, miksi sun piti kadota kahdeksi päiväksi. Kyllä mäkin tuossa kohtaa pitäisin mykkäkoulua, jos olisin sun miehesi.

Mikä saa äidin jättään pienen lapsensa 2 pv. Pitäisikö hakea apua jostain ennen kuin lastensuojelu puuttuu asiaan. Avatkaa suunne ja puhukaan jos kerran jalatkin saatu leväälle.
Anteeksi vaan mut en tosiaan ymmärrä tollasia vanhempia.

Yhteistyössä