Tarkeniskohan 9kk nukkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukemisen vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pukemisen vaikeus

Vieras
ulkona matkarattaissa kaupungilla, kun lämpötila on 0 ja -5 välillä, jos pukisin päälle

*pitkäh. bodyn ja sukkahousut
*villasukat ja äp toppatöppöset
*kypärämyssyn ja pipon
*äp toppapuvun
*tumput
ja laittaisin viel äp makuupussiin

Mä voin myydä sulle halvalla uuden hyvänolon mittarin jolla saa tarkkailtua lapsen lämpötilaa siellä vaatekerroksen välissä olevaa ilmaa siis. Näin pystyt tarkkailemaan kokoajan sitä vauvan lämpötilaa ettei oo kuuma tai kylmä.... Musta tuo kun tuntuu paljolta...

Oikeesti, meinaatteko, että ois liian paljon? Kun ne rattaat on sellai avonaiset... Meinasin nimittäin eka laittaa toppapuvun sijasta vuoratun fleecehaalarin (lindexin) ja sit makuupussiin...

mä puen kans lapseni hyvin. ja munkin mielestä tarviis fleecen jos on o astetta mut jos on +5 niin noin on hyvä mitä sanoit. Parempi liikaa kun liian vähän. Ne ei kuitenkaan liiku siel vaunussa joten ei voi verrata siihen mitä aikuinen pukee päälle.

:headwall::headwall::headwall:

Mikä sen kakaran pukemisessa on NIIN vaikeaa? :o

PUE SE NIINKUIN PUKISIT ITSESI J O S ITSE NUKKUISIT VAUNUISSA PÄIVÄUNET! Miten ITSE tarkenisit pihalla päiväunilla 5 tuntia?

Minä puen omani noin. On 9kk lapsi. Ja juuri sukkikset ja body, villasukat ja töppöset, toppahaalari. Ja jos täällä on ollut pakkasta, laitan sen kypärämyssyn pipon alle ja ohuen neuleen vielä bodyn päälle. Meillä rattaat avonaiset vyötärölle asti, tyttö istuu jalkapeite tuohon vyötäröön asti. Mutta ÄLÄ LAITA ENÄÄ SITÄ MAKUUPUSSIA. On liikaa!

Se riippuu niin vauvasta, jotkut on kovasti hikoilevia helposti, ja jotkut tartee enemmän. Meillä neiti todellakaan ei tartte paljoo päälle.. Melkee aina hikinen vaikka laittas mitä..
Toi sun varustus kuulostaa ihan hyvältä, mutta ehkä jättäsin kuitenki makuupussin veke, tai ihan auki.. :)

Yhteistyössä