Tärkeää asiaa haalareista

Rinkeli-Martta

Aktiivinen jäsen
28.04.2006
1 153
0
36
Ja tämähän on kaikkien mammojen saatava tietoonsa: Olen ostanut lapsilleni lukuisia haalareita vuodesta 1984 alkaen. Viimeisen (omille lapsilleni) ostin todennäköisesti vuonna 2005. Ja voitteko kuvitella, kuinka vastuuton mamma olen: Minulla ei juurikaan ole aavistusta siitä, minkä merkkisiä haalareita olen ostellut. Merkkikeskusteluun olen törmännyt tällä palstalla ja täällä olen tullut ymmärtämään täydellisen vastuuttomuuteni äitinä.

Ihme kyllä, lapseni ovat pärjänneet hyvin haalareissaan! Ulkoilu on maistunut kelillä kuin kelillä, eikä kenellekään ole traumoja jäänyt (vanhimmalla ainakin ne kai jo olisivat näkyvissä).

Olen ostanut haalareita, jotka ovat vaikuttaneet toimivilta ja käytännöllisiltä ja jotka ovat olleet myös ulkonäöltään äidin ja käyttäjän mieleen. Meneeköhän nyt yöunet, kun alan miettiä, minkä merkkisiä kaikki meillä käytetyt haalarit ovat olleet? ;)

Mitä tuota nyt pohtimaan, lienee tuolloin aatamin aikoina kaikki haalarit olleet ilman kosteussuojaa ja kurikset joka iikalla päällä, että se on just ja sama minkä merkkisiä ne ovat olleet, relax vaan!

Yhteistyössä