Tärkeä kysymys Nordean joustoluotosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voinko / kannattaako edes hakea sitä kun luottotiedot kuralla, vakityö on ja ihan hyvät tulotkin mutta onko niillä merkitystä kun se vanha merkintä sielä tiedoissa vielä kummittelee? Ja sitten tää tärkeämpi kysymys eli jos haen joustoluottoa ja kun tää henkilökunta sitten tarkistaa luottotiedot ja näkee että merkintä on, niin voiko ne jotenkin "evätä" meiltä meidän asuntolainan joka on otettu ennen tätä luottohäiriön tulemista. Tyhmä kysymys mutta oikeasti vaivaa.

Ei kannata hakea. Nordea on todella tarkkoja ja esim. me ei saatu joustoluoton korotusta, koska mulla oli tullu tilinylitys (muutama kymppi) ja se merkintä näkyy siellä puoli vuotta ja estää kaiken luoton heiltä. Eli uskoisin jos teillä luottohäiriömerkintä niin eivät anna luottoakaan.

Ei kannata hakea. Nordea on todella tarkkoja ja esim. me ei saatu joustoluoton korotusta, koska mulla oli tullu tilinylitys (muutama kymppi) ja se merkintä näkyy siellä puoli vuotta ja estää kaiken luoton heiltä. Eli uskoisin jos teillä luottohäiriömerkintä niin eivät anna luottoakaan.

Nordea on kyllä tarkka. Meillä Aktia, välillä jopa 50 € ollu miinuksilla pari päivää, ei oo ikinä tullu muistutusta, ollaan jo 3 v oltu asiakkaita.

Vähän samaa mieltä. Kannattaa odottaa häiriömerkinnän poistumista. IKäviä kokemuksia Nordeasta. Ryhtyivät perimään 20 euron laskua jonka olin maksanut. Koska kirjeessä luki, että jos lasku on maksettu ennen huomautuslaskun päiväystä, sen voi jättää huomiotta. No, minä sitten jätin sen huomiotta. Ja kas: hetken päästä tuli perintätoimistosta yli 40 euron lasku. En jaksanut ruveta riitelemään, joten maksoin. Ovat joo tarkkoja, kun on heistä itsestään kyse. Palkkani juoksee onneksi toiseen pankkiin. Siellä toisessa ovat asuntolainatkin, onneksi. Eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut.

Jeps, tarkkoja ovat. Mulla oli joskus parin euron tilinylitys, kun en ollut ottanut huomioon niitten omaa palvelumaksua, joka tililtä automaattisesti lähtee. Ja vuosi meni, ennen kun sain korotuksen joustoluottoon.

Yhteistyössä