Tarjottavaa aikuisten bileisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukkajumala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukkajumala

Vieras
Mitä tarjottavaa bileisiin, apua... Vieraita 15-25 kpl, tarjoilu suunnilleen pari eri boolia ja jotain suolaista, ehkä jotain makeaa..? Pelkät sipsit ei oikein nappaa.

Booleiksi toivottu green cat-lime ja toinen mansikkainen/hedelmäinen. Oisko kellään hyviä vinkkejä tohon mans/hed. booliin?

Auttakee, pää lyö ihan tyhjää :/

Oon tehnyt kerran sellaista boolia mihin tuli metsämansikkalikööriä,Suomi-viinaa,ananas- ja/tai hedelmämehua ja PALJON jäitä.Hyvää ja raikasta!!Tosin seuraavan päivän olon raikkaudesta en mene vannomaan ;)

Juomista en tiedä, mutta ruoaksi laittaisin ruokasalaatteja(makaroonisalaattia, tonnikala tai katkarapusalaattia...)Ehkäpä täytettyjä ohukaisia, pientä suolaista esim suolakeksejä ja erinlaisia juustoja tarjolle.

mä tekisin erilaisia salaatteja (ruokasia eli pastasalaatteja; tonnikala, savukala, kinkku, kana, meetwursti....)
patonkeja erilaisilla tuorejuustolevitteillä

Juustoja ja suolakeksejä, joku sen ehti sanoa jo =) ja miä tekisin yhden perussalaatin ja paljon lisäkkeitä siihen tarjolle. Tonnikalaa, kanaa, fetaa, katkarapuja, oliiveja ja sellasta. Siitä voi sitten ite ottaa mitä tahtoo.

tacotubseja eli niitä taco veneitä. paistettua jauhelihaa,paprikaa ja oliivia ja juustoraastetta ja pika paisto uunissa. Tai tonnikala,herkkusieni ananas ja juusto

Alkuperäinen kirjoittaja meillä oli näin ja kaupaksi teki:
mä tekisin erilaisia salaatteja (ruokasia eli pastasalaatteja; tonnikala, savukala, kinkku, kana, meetwursti....)
patonkeja erilaisilla tuorejuustolevitteillä

Tääkin kuulostaa hyvältä.

Mä tein kesällä todella raikkaan makuista mansikkaboolia, johon kuului kirkasta alkoholia, alkosta sellasta vahvaa mansikkasiideriä (oli sellasessa "viinipullossa"), spriteä ja maustamatonta vichyä. Suosittelen!

Ehdotan samaa mitä laitoin eilen iltapalaketjuun elikkäs:

7 kerroksen dippi nachoille!

Valkoisia papuja tomaattikastikkeessa
jauhelihaa, jossa tacomaustepussi
salsakastikepurkki
guagamole-purkki (vai kuinka kirjoitetaan?)
kermaviili
juustoraaste
oliivit

Kaikki siis päällekkäin ja nachoja dipataan siihen! :p :p

Tuola odottaa semmoinen jääkaapissa!

Yhteistyössä