tarjoiluapuja kaipaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herkkupeppu

Jäsen
21.04.2007
857
0
16
Eli tarkoituksena on järjestää tupperware-kutsut ensimmäistä kertaa elämässäni. Minkä verran ja minkälaisia tarjoiluja pitäisi olla kahvin kanssa? Suolaista/makeaa ja montaako laatua?

Ehdotuksia kaivataan =) Kiitos :flower:

minä pidän tasaiseen tahtiin joitakin kotikutsuja ja leivonnaisia on ollut kyllä ihan syötäväksi asti.. yleensä tällä kokoonpanolla: juustokakku, piirakka/kääretorttu, pullaa/muffinsseja, keksejä(yleensä jotain olen tehnyt itse ja toista mallia sit kaupasta), suolaisena sitten kinkkupiirakka tms ja karjalanpiirakoita taikka pasteijoita. sit jos jotain muuta hyvää olen hoksannut olen laittanut.. viinirypäleitä myös.

kannattaa henkisesti varautua,että suurin osa saattaa jättää tulematta. Mulla esim kaverit pitää paljon kutsuja pitkin vuotta ja jos minä pidän, niin harva tulee koska me asutaan kaukana.

Kiitos vastauksistanne. Ajattelin vähän suolasena just kinkkupiirakkaa (ei haittaa jos jää - mies kyllä syö ne) ja makeaksi jotain marjapiirakkaa/mokkapaloja ja muffinseja (ehkä syön itse nämä...) ja ehkä keksejä.

Osa on luvannut tulla "varmasti", katsotaan kuka pitää lupauksensa ;)

Yhteistyössä