Mitä kokemuksia teillä on tarhassa tarjottavista ruuista? Mulla ei ole itse ruuista valittamista, mutta välipalaksi on yllättävän useasti pullaa, suklaakiisseliä, jäätelöä, keksejä tms, jotka minä katson herkuiksi ja joita ei mielestäni tarvitsisi tarhassa tarjota ollenkaan (saati sitten niin usein kuin mitä meidän neidin tarhassa). Lisäksi esim. aamupalalla voi olla juomaksi mehua, itse tarjoaisin vain maitoa ruuan kanssa. Eri asiana pidän tarhan juhlia tai sitä, että jollain lapsella on synttärit, jota juhlitaan herkuilla.
Olen ehkä turhan neuroottinen tässä, mutta tyttö on vasta 1v6kk ja en haluaisi totuttaa häntä liialliseen herkutteluun. Sen lisäksi emme voi koskaan kotona herkutella millään, kun tiedän että tyttö on jo tarhassa saanut ihan tarpeeksi!
Kuitenkaan en halua mainita asiasta tarhassa, koska epäreilua tyttöä kohtaan on taas se, että muut lapset saavat herkutella ja omalle lapselleni annetaan porkkanatikkuja sen vuoksi että minä olen kieltänyt tarjoamasta hänelle mitään hyvää...
Olen ehkä turhan neuroottinen tässä, mutta tyttö on vasta 1v6kk ja en haluaisi totuttaa häntä liialliseen herkutteluun. Sen lisäksi emme voi koskaan kotona herkutella millään, kun tiedän että tyttö on jo tarhassa saanut ihan tarpeeksi!
Kuitenkaan en halua mainita asiasta tarhassa, koska epäreilua tyttöä kohtaan on taas se, että muut lapset saavat herkutella ja omalle lapselleni annetaan porkkanatikkuja sen vuoksi että minä olen kieltänyt tarjoamasta hänelle mitään hyvää...