Tappava väsymys rv 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uupumus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uupumus

Vieras
Mikäköhän ihme minua vaivaa kun tuntuu, että voisin nukkua vuorokauden ympäri. Mitään ei jaksa, mikään ei kiinnosta.... Raskaana siis viikolla 30.

Hb oli vähän matala viimeksi neuvolassa,mutta ei kai tämä nyt siitäkään voi johtua ainakaan kokonaan.

Ihan kaikki voimat on kateissa.

kyl se hb jos alhaalla vaikuttaa kans ja tietty ite raskaus.. mä olin paaljon väsyneempi kun hb laski..sit kun sain luvan ostaa syödä rautatabletteja vähän piristy, mut silti viel oli väsyny..

ei tuon 1v:n kanssa kauheasti tämän enempää voi levätä. nytkin olen jo nukkunut kahdet kahden tunnin päikkärit. silti tuntuu, että putoa tähän....

ei ole siis mitään normaalia pikkuväsymystä

se on sellasta :( eipä itekää pystyny nukkuu IKINÄ kun oli 2 lasta jo ennestään.. eikä sillonkaa kun olin toista kertaa raskaana.. nyt vasta väsy oiski, mut pittää hoitaa 3 lasta eikä kerkee nukkuun. öisin kyl saa ees sen 6 tuntii nukuttuu :)

tai tosin en ees nuku päikkäreitä, vaik pystysinkin joskus, koska kun ne nukkuu oon toooooooosi väsynyt ja kiukkunen, et jätän mielummin väliin. ja sit tulee aina jäätävän kylmä :O mikähän siinäki on? =)

Alkuperäinen kirjoittaja 2kk sit raskaana:
tai tosin en ees nuku päikkäreitä, vaik pystysinkin joskus, koska kun ne nukkuu oon toooooooosi väsynyt ja kiukkunen, et jätän mielummin väliin. ja sit tulee aina jäätävän kylmä :O mikähän siinäki on? =)

joo no jos on näin väsymys niin ne päikkärit nukkuu väkisin kun ei vaan pysy hereillä. joten puhutaan selvästi erilaisesta väsymyksestä

Yhteistyössä