Tapellaan nyt vaimon kanssa tikkarin nuolemisesta. Kaikki naiset vastaa!

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sun vaimo ei siitä pidä, ja vaikka kaikki maailman muut naiset sitä rakastasivat, niin edelleenkään vaimosi ei siitä pidä. Elä sen kanssa tai vaihda vaimoa. Ruikuttamalla et ainakaan saa, se on kuvottavaa ja erotiikan tappaja nro 1.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mutta mihin se sitten muka vaikuttaa, että kumpi teistä nyt on oikeassa? Ei sun vaimon tarvi siitä pitää, vaikka kaikki muut pitäisivät.
Just näin. Turha yrittää taivuttaa nainen siihen sanomalla, että muutkin naiset tekee niin.
 
hallo
Mikä ihme taukki olet jos et tajua, että ihmisillä voi olla asioista erilaisia mielipiteitä!!
Mä touhuan oikein mielelläni miehen vehkeen kanssa, mutta ymmärrän erittäin hyvin että kaikki eivät pidä siitä. Luulitko muka oikeasti, että joka ikinen nainen maailmassa vihaa sitä? Voi voi...
 
jaana
nuolla voisin hetken ihan huvikseni, kun ei se silloin miltään maistu.

Suussa imeminen on eri asia. Kyllä sitäkin hetken teen, no mies tulee kyllä 2minuutissa jos niin teen, joten ei oo suuri vaiva mulle, ja teen sen n1krt/kk.Mutta kyllä pelkkä käsikin on miehen mieleen, ja teen senkin n. 1krt/kk :)
 
En mä tykkää nuoleskella isoa nalletikkaria, vain sellaisia pieniä pyöreitä. Ja ne pienet pyöreätkin maistuvat hyvälle pippeli ei. Sen vuoksi suosinkin makukondoomeja, mutta nuolisin sitä kondoomiakin paljo mielummin, jos se pippeli olisi pieni ja pyöreä... tai no ehkei kuitenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Onko se näin vai onko vain vaimon mielipide asiasta.
Onko siun vaimon mielipiteet jotenkin mielestäs väheksyttäviä? Kai parisuhteessa pitäs kunnioittaa puolison mielipiteitä, olivat ne sitten minkälaisia tahansa. Ja aina ei tarvii olla samaa mieltä, vaan asioista voi neuvotella tai sitten todeta että ollaan eri mieltä, mutta mitäpä sitten. Ja niin, en kyllä itekään tykkää ko. hommasta suuremmissa määrin... Ainiin, tykkäätkö ite?
 
Nasunen
Kyllä mä ainakin tykkään, tekisin miehelleni sitä mielelläni useemminkin mutta eipä hän useinkaan pyydä kun ei sillä tavalla tule. Ei siis vaimosi mielipide päde kaikkiin. Tosin kyllä sun kannattaa olla käyttämättä tätä perusteluna painostukseen ;)
 

Yhteistyössä