tapailua ei seurustelua, ikuisestiko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaap

Vieras
Olen tapaillut yhtä miestä kymmenen kk:tta ja edelleenkin tämä jatkuu tapailuna. Lapsia molemmilla mutta emme ole tutustuneet kummankaan lapsiin. Emmekä ystäviinkään paitsi kerran miehen harrastuksessa ja yhden ystävättäreni pikaisesti, ei kummankaan vanhempiin. Olen mennyt miehen ohjauksessa koska hän sanoi tapailun aluksi että haluaa sitten päättää suhteen etenemisestä. Nyt tajuan ettei tämä etene ollenkaan. Tunteita on pelissä, ainakin minulla ja uskoisin että miehelläkin koska on hellivä kovasti, kirjoittaa ikävöiviä viestejä päivittäin jne. Kerran viikossa tapailtu viime aikoina. Mitä mieltä, miten itse suhtautuisitte? Vedättääkö mies minua ja pitää panosuhteena vaikka olen selvästi sanonut ettei sellainen seksisuhde kiinnosta. Miten edetä?

Minulle riittäisi tapailusuhde, mutta jos sinulle ei riitä niin sano suoraan miehelle asiasta ja jos hän ei muuta halua niin sitten eroatte. Ei se tarkoita, että mies pitäisi sinua pelkkänä panona, hän vaan ei välttämättä halua mitään sen suurempaa kuin tapailusuhteen. Eivät kaikki halua edetä avioliittoon, pariin lapseen ja omakotitaloon asti. Varsinkaan jos on sen jo kerran nähnyt.

Kai tuossa ajassa jo mieskin osaa tietää haluaako seurustella vai ei. Kysy caikka, pääset etenemään jokatapauksessa, joko tämän tai sitteen uuteen suhteeseen uuden miehen kera:)

[QUOTE="vieras";29199152]Mikä ero näillä sun mielestä on?[/QUOTE]

Mun mielestä seurustelusuhde etenee johonkin, tapailu ei. Seurustellessa ollaan vaan yhden kanssa, tapailla voi useampiakin.

Anteeksi hidas vastaaminen. Niin kyllä minua loukkaisi todella paljon jos mies tapailisi muita, ei kyllä tapailekaan. Mutta ei tämä silti seurustelua mielestäni ole. Olemme aina vain kaksin.

Jotenkin kuulostaa siltä että oot tosi arka ja epävarma kun et meinaa uskaltaa mieheltä suoraan kysyä. Ehkä mieskin huomaa saman arkailun. Tai sitten miehelle riittää just toi tilanne.
Jotenkin kuulostat epätoivoiseltakin. Et uskalla kysyä mikä tarkoittaa että tilanne jatkuu ja suostut siihen. Tai pelkäät että mies sanoo tilanteen olevan just sopiva jolloin sä jäät siihen kuitenkin?

Samaa miletä kuin useimmat, nostat kissan pöydälle ja otat asian puheeksi ja kerrot että itse haluat muutakin kuin tapailua, ja jos ei hommat selkene, niin sitten mietit tarkkaan että riittääkö nykytilanne sinulle vai ei. Jos ei riitä, laitat äijän pellolle ja haet uuden.

Turhaa siinä sitten kitkuttaa ja hukata aikaa jos et itse ole tyytyväinen.

Niin, ja olen itse mies ja samassa tilanteessa, erona se että asia on puhuttu läpi ja molemmat ovat tyytyväisiä tähän mikä on.

Yhteistyössä