Tapailemani mies tarvitsee aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs ihastunut

Vieras
Ihan perustelluista syistä,elämässä suuria muutoksia,ei niin hyviä sellaisia. Lupasin olla painostamatta ja antamalla aikaa, mutta ei ollut puhetta miten kauan.En uskaltanut kysyä koska tuntuu, että sekin on painostamista. Voinko nyt edes tekstaria laittaa vai odottelenko vaan milloin itse ottaa yhteyttä.Tai no tiedän,että soittelee muutenkin mutta milloin niin sitä en tiedä.Tällä viikolla viimeksi puhuttu.

Millaista se ajan antamine on? koskaan ole tälläistä ollut kenenkään kanssa. Ja miehen syyt ovat oikeasti vakavat joten kyse ei ole siitä etteikö haluaisi pitää yhteyttä tai jotain.

Siis millasta aikaa? Ettei ollenkaan nähdä/tavata vai? Vai suhde etenee hitaammin kuin oli tarkoitus?

Ymmärsin että laitetaan nyt vähän pienepää vaihdetta kehiin mutta että voidaan myös tavata.Ei ainakaan ollut puhetta etteikö nähtäisi ollenkaan. hammasta purren yritän tässä nyt olla puhelimesta irti.Ja mitään ei olla lopettamassa kokonaan mutta miehen elämässä nyt erittäin iso muutos joka menee kaiken edelle ja ymmärrän sen todella hyvin.

Tarvitsee aikaa = tsekkailee ympärilleen tai edellinen suhde on vielä kesken.
Kyllä sen jokainen tietää, että jos on kiinnostunut, niin mikään ei pidä irti ihmisestä, joka kiinnostaa. Ajan pyytäminen on vaan selittelyä.

Mikä on niin iso muutos ja tapahtuma? Oletteko kauan tapailleet?

En viitsi täällä avautua syistä sen kummemmin ja onko sillä väliä,miehen mielessä on nyt muitakin tärkeitä asioita kuin vain minä. Ei olla tapailtu kauaa.

Tästä ei saa nyt väännettyä mitään se ei oo kiinnostunut susta juttua että turha sitä on sitten yrittääkkään.

Kyllä mun mielestä aika oudolta kuulostaa, että mies soittelee milloin huvittaa, mutta sä et voisi soittaa. Ymmärrän, että edetään hitaammin tms. mutta kai molempia pitäisi koskea "samat säännöt".

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535322:
No tietysti,ei olla tunnettu kovin kauaa joten en tunge hänen henkilökohtaseen elämään,olen kuunnellut ja kuuntelen edelleen ja olen langan päässä jos tarvisee.

Ja tarkoitin tällä nyt että en tunge siihen ikävään osaan elämäänsä ellei halua muuten kyllä tungen hänen elämäänsä.

[QUOTE="vieras";28535324]Kyllä mun mielestä aika oudolta kuulostaa, että mies soittelee milloin huvittaa, mutta sä et voisi soittaa. Ymmärrän, että edetään hitaammin tms. mutta kai molempia pitäisi koskea "samat säännöt".[/QUOTE]

Siis kyllä mä soitan,puolin ja toisin mutta mietin tässä että mitä se ajan antamine käytännössä tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535338:
Siis kyllä mä soitan,puolin ja toisin mutta mietin tässä että mitä se ajan antamine käytännössä tarkoittaa?

Kannattaisiko kysyä siltä mieheltä? Ajattelitko että me tiedämme paremmin kuin hän?

[QUOTE="vieras";28535342]Kannattaisiko kysyä siltä mieheltä? Ajattelitko että me tiedämme paremmin kuin hän?[/QUOTE]

Tuskin tiedätte mutta ajattelin vain jos vaikka saisi jotain vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535322:
No tietysti,ei olla tunnettu kovin kauaa joten en tunge hänen henkilökohtaseen elämään,olen kuunnellut ja kuuntelen edelleen ja olen langan päässä jos tarvisee.

Minä taas näen sen niin, että moiset erottelee jyvät akanoista. Eräässä naistenlehdessä oli tässä kuussa juttu, jossa pari oli tapaillut 3 vkoa, kun nainen sai sairaskohtauksen ja hänelle tuli Guillain-Barré oireyhtymä, eikä voinut liikkua tai puhua tms. Mies ei jättänyt, kävi sairaalassa kahdesti päivässä ja seurasi kuntoutumista. Muuttivat yhteen ja mies hoiti naista, rakensi tälle puutarhaankin kasvihuoneen, että saisi mielekästä tekemistä. Kun nainen kuntoutunut siihen malliin, että kykeni kepin varassa kävelemään, mies kosi.

Ei kaikki tartte aikaa, jos henkilö on oikea.

Minä taas näen sen niin, että moiset erottelee jyvät akanoista. Eräässä naistenlehdessä oli tässä kuussa juttu, jossa pari oli tapaillut 3 vkoa, kun nainen sai sairaskohtauksen ja hänelle tuli Guillain-Barré oireyhtymä, eikä voinut liikkua tai puhua tms. Mies ei jättänyt, kävi sairaalassa kahdesti päivässä ja seurasi kuntoutumista. Muuttivat yhteen ja mies hoiti naista, rakensi tälle puutarhaankin kasvihuoneen, että saisi mielekästä tekemistä. Kun nainen kuntoutunut siihen malliin, että kykeni kepin varassa kävelemään, mies kosi.

Ei kaikki tartte aikaa, jos henkilö on oikea.

Ei me voida tietää vielä ollaanko me oikeat toisillemme,ei kaikki ole aina yhtä ruusuista alkutaivalta. ehkä mä otan tän puheeksi kun seuraavan kerran nähdään/soitellaan milloin se ikinä onkin. En haluais kuitenkaan karkoittaa sitä painostamlla.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535338:

Tarkoittanee sitä, että seksiä voidaan harrastaa, kun on sopiva tilanne, mutta pidetään muuten suhde lähinnä satunnaisen soittelun tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28535374:
Tarkoittanee sitä, että seksiä voidaan harrastaa, kun on sopiva tilanne, mutta pidetään muuten suhde lähinnä satunnaisen soittelun tasolla.

Näin minäkin räknäilin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28535374:

Ei olla harrastettu seksiä ollenkaan ja tapaillaan siltikin.

Antaisin loppuelämän aikaa :) Vakavasti puhuen, jos suhde on alussa ja toinen tuntuu "siltä oikealta", niin sen kanssa haluaa olla ihan kokoajan, vaikka ympärillä tapahtuis mitä. Eli lähtisin katteleen muita maisemia jos olisin aloittaja.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä