Tapahtuipa tänään apteekissa.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bluedrama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bluedrama

Jäsen
27.03.2007
454
0
16
Kävin apteekissa hakemassa meidän neidille Rotarix rokotteen. Seurailin vuoroa odotellessani pientä poikaa (about 2-3v.), joka oli leikkimässä leikkinurkkauksessa, kun äitinsä hoiti asioitaan. Tällä äidillä oli punainen talvitakki, kuten itselläni.

Noh.. vuoroni tuli ja olin istumassa odotellen sitä lääkettä, että farmaseutti laittaa sen valmiiksi, niin huomaan että kah, viereeni tuli joku.. ja seuraavassa hetkessä tämä pieni poika on mitään kyselemättä kiipeämässä syliini.. :laugh: :D Sanoin hänelle ystävällisesti, että en taida olla sinun äitisi, niin katsahti kauhistuneen oloisesti ja lähti kiireen vilkkaa pois. :D Raukka oli vain katsonut takin väriä.. :)

on ne sit suloisia. :)

Mä aloin selittää ihan hirmuista kyytiä kaupassa jotain juttua ihan vieraalle naiselle, jolla sattui olemaan samanlainen takki kuin äidilläni. Olin siis äitini kanssa kaupassa ja tästä on aikaa muutama kuukausi...
Että sattuuhan näitä. :D

:D mun tyttö 1v10kk meni kanssa yks päivä puistossa nyhjäämään ihan yhden naisen viereen, silleen, et ota syliin..kysäsin sit likalta et mitäs teet, niin katsahti siihen naiseen ja kipitti äkkiä mun helmoihin

juu ja minä tökötin tässä vähän aikaa sitten väärässä autossa, mummi olikin siirtäny auton paikkaa ja minä värin perusteella isuin siihen :ashamed:
Voi saakeli että hävetti nousta pussineen pois kun tulikin ihan omituinen ihminen ajamaan :laugh: :headwall:

Yhteistyössä