Tapahtui jotakin hyvin outoa kaupassa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
mulla meinasi hitsata kiinni/mennä hermo.:snotty:En tiiä, ehkä ruuhka teki sen, tai joku muu. Yleensä olen niin rauhallinen, oikeestaan jouluruuhkatkaan ei hermostuta ollenkaan,mutta nyt viimeinen tippa oli kassan höslääminen, heitteli tavarat hihnalta salaattikin tippui lattialle ja kortinlukulaite ei toiminut. Sitten en meinannut löytää passiakaan kassista siinä sähellyksessä ja hirveä jono tietty takana ja mitä kirjoitin kuittiin? Tytön nimen, haloo.:snotty:

JA unohdin ostaa suklaatia.:snotty:

Viimeksi muokattu:
Mä olen usein miettinyt,että levittääkö ne kaupan ilmastoinnissa jotain ärtymyspulveria.:D Ai että mä sympatiseeraan kyllä tuota suklaan unohdusta,nimimerkillä vauvalle ei sovi suklaa ja pakkolakko menossa.:mad:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22567096:
mulla meinasi hitsata kiinni/mennä hermo.:snotty:En tiiä, ehkä ruuhka teki sen, tai joku muu. Yleensä olen niin rauhallinen, oikeestaan jouluruuhkatkaan ei hermostuta ollenkaan,mutta nyt viimeinen tippa oli kassan höslääminen, heitteli tavarat hihnalta salaattikin tippui lattialle ja kortinlukulaite ei toiminut. Sitten en meinannut löytää passiakaan kassista siinä sähellyksessä ja hirveä jono tietty takana ja mitä kirjoitin kuittiin? Tytön nimen, haloo.:snotty:

JA unohdin ostaa suklaatia.:snotty:

Mua taas ärsyttää eniten se, että katsot kaupassa että tossa lyhyin kassa ja vetää varmasti parhaiten.
Sit meet jonottaa siihen ja just tää jono sit alkaa takkuilemaan eikä liiku mihinkään. Kaikki muut kassat sun ympärillä vetää kymmenen kertaa nopeemmin...

Mua v*tuttaa ihan halvatusti, kun ostan vain pari tavaraa eikä kaupassa ei ole ns. pikakassaa. Jos edellä on ihmisiä, joilla on isot kärryt täynnä tavaraa ja mun on vaan venattava siellä takana.

[QUOTE="Lila";22567270]Mua v*tuttaa ihan halvatusti, kun ostan vain pari tavaraa eikä kaupassa ei ole ns. pikakassaa. Jos edellä on ihmisiä, joilla on isot kärryt täynnä tavaraa ja mun on vaan venattava siellä takana.[/QUOTE]

Sun pitäisi tulla mun taakse.Päästän nimittäin ohi jos takana on joku parin ostoksen kanssa.

[QUOTE="tiina";22567184]Mua taas ärsyttää eniten se, että katsot kaupassa että tossa lyhyin kassa ja vetää varmasti parhaiten.
Sit meet jonottaa siihen ja just tää jono sit alkaa takkuilemaan eikä liiku mihinkään. Kaikki muut kassat sun ympärillä vetää kymmenen kertaa nopeemmin...[/QUOTE]

Mulle käy aina noin, siis ihan aina. Viimeks Anttilassa joku mummo palautti jotain ostamiaan vaatteita, tottahan toki mä siihen jonoon menin kun en kattonu yhtään, no sehän oli sit tukossa vaikka kuinka kauan. Viereisiin jonoihin meni koko ajan uusia asiakkaita ja ne vaan kattoi ihmeissään, kun se jono missä mä olin ei liikkunu helvetti yhtään.. Voi paska sanon minä.

Kyllä minäkin päästän kassajonossa edelleni sellaisen, jolla on vain yksi tai kaksi pientä ostosta, ja mulla paljon tavaraa kärryssä. Mutta sen pitää kysyä että pääsiskö edelle, kun mulla ei oo tapana kytätä kenenkään ostoksia ja niiden määrää. Ja jos käy semmonen ihme, että itse huomaan, niin sanon kyllä että mene vaan edelle. Tämmöistä huomaavaisuutta toivois ihmisiltä enemmänkin :) Ja sit se, että lapsiakin pitää kohdella aisakkaina, kun ne ostaa jotain. Pitää sanoa hei ja ole hyvä niillekin. Minä olen niin paskamainen luonne, että kyllä huomautan, jos kassaneiti äksyilee lapsiasiakkaalle. Eihän ne pienet puoliaan uskalla pitää, paitsi jotkut rääväsuukakarat.

[QUOTE="kolmas";22569986]
Varokaa niitä joilla vaatteita ostoksissa, jäävät 60 % todennäköisyydellä jumittamaan kassan. Aletuotteet ainakin, koodit hukassa jne.[/QUOTE]

Tai joka ostaa hedelmiä/kasviksia. Joku aika sitten yks nainen oli unohtanut punnita 4 kasvista/hedelmää. Luulin valitsevani lyhimmän jonon, mutta siinähän kestikin ikuisuus kun yks juoksee vähän väliä punnitsemassa niitä ostoksia :(

[QUOTE="tiina";22567184]Mua taas ärsyttää eniten se, että katsot kaupassa että tossa lyhyin kassa ja vetää varmasti parhaiten.
Sit meet jonottaa siihen ja just tää jono sit alkaa takkuilemaan eikä liiku mihinkään. Kaikki muut kassat sun ympärillä vetää kymmenen kertaa nopeemmin...[/QUOTE]

On muuten niin tuttua...

[QUOTE="vieras";22569854]Mulle käy aina noin, siis ihan aina. Viimeks Anttilassa joku mummo palautti jotain ostamiaan vaatteita, tottahan toki mä siihen jonoon menin kun en kattonu yhtään, no sehän oli sit tukossa vaikka kuinka kauan. Viereisiin jonoihin meni koko ajan uusia asiakkaita ja ne vaan kattoi ihmeissään, kun se jono missä mä olin ei liikkunu helvetti yhtään.. Voi paska sanon minä.[/QUOTE]

Mulle on käyny näin monta kertaa, tästä lähin käytän yläkerran kassaa...siellä ei käsitellä tavaroiden palautuksia/vaihtoja, joten jonoakaan ei kerry.

En tiedä onko kaikissa anttiloissa tällaista käytäntöä.

Mailman isoin peesaus tähän. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;22569576:
Unohdit suklaan:O Minkä tahansa muun voi ymmärtää mutta suklaa...

Ja oletin vielä miehen käyvän illalla salilla, niin olis tuonut mutta kun ei käynyt ei.:snotty: Pitää tänään hakea varastoon kunnolla.:vampire:

[QUOTE="Lila";22567270]Mua v*tuttaa ihan halvatusti, kun ostan vain pari tavaraa eikä kaupassa ei ole ns. pikakassaa. Jos edellä on ihmisiä, joilla on isot kärryt täynnä tavaraa ja mun on vaan venattava siellä takana.[/QUOTE]
Pikakassa idea ei toimi käytännössä, kiitos aasiakkaiden.

on pakko kommentoida kassan näkökulmasta...Ei mekään jakseta painaa täysillä koko 7-9 tuntia,eikä meille makseta urakkapalkkaa.Me juostaan ku päättömät kanat hakemassa hintoja,punnitsemassa unohtuneita...Kyllä me kassat ollaan yleensä se,ketkä saa haukut hitaudesta ja jos joku tökkii.
Muistakaa hyvät ihmiset,että myös tekniikka tökkii välillä,ei me kassat olla valittu sirulukijoita,eikä olla mitään tietokonehuoltajia.
Oikeesti tarvis asiakkaidenkin ottaa sitä pitkää pinnaa mukaan ja varata aikaa sinne kauppaan.

Mua ei ärsytä kassat vaan ne asiakkaat jotka tumpuloi pakkausvaiheessa, pahimmillaan eivät tajua siirtyä kärryineen hihnan päähän pakkaamaan vaan pakkaavat siinä tien tukkona. Ja maksuvälineenkin vois katella valmiiksi eikä alkaa kaivelemaan käsilaukkua vasta siinä vaiheessa kun kassa sanoo hinnan...

Nähtävästi minä ärsytän mummoja, joiden edellä olen täyden kärryn kanssa. Monet mummot pyytää, saanko mennä edelle, kun minulla näin vähän ostettavaa. Juu, kerrankin sitten annoin, toisenkin, kolmannenkin mummon ohittaa ..vieteri alkoi kiristymään päässä, lapseni huutamaan kärryissä ja siinä sitten oottelemaan, että mummot edellä olisivat nopeita. No, itsepä lupasin yhdelle, en kehdannut toiselle sanoa ei ja siinä vaiheessa lapseni oli ihan hiljaa.

ap jospa sulla oli liian paksut talvivaatteet siellà kaupassa. minusta talvella on hankalaa kàydà kaupassa kun ulkona -20 °C ja sisàllà plussanpuolella kuitenkin. siinà pitàisi kuoriutua joka kerta ja raahata kaikkia kimpsuja ja kampsuja

Yhteistyössä