tapaamisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttö (vajaat 2v) on isällään joka kolmas vkl, mikä on minusta tarpeeksi. Meillä on pitkä välimatkakin tällähetkellä (useamman tunnin ajo).
Poika (4,5) näkee isäänsä harvakseltaan silloin kun isä jaksaa meillä käydä piipahtamassa. Häneltä ajomatka olis 20min. Kertaakaan ei ole ottanut luokseen. Itse olen jo tottunut enkä sellasta odotakaan. Välillä kyllä harmittaa pojan puolesta. Ei hän vielä kovin osaa kaivata, mutta varmaan isompana ihmettelee miksei isä enempää välitä.

Tapaa päivittäin tunnin, pari. Oleillee minun asunnossa, tai vie tyttöä johonkin- harvoin.
Marisee, kun ei olla yhdessä. Minä kun haluaisin olla ko ajan itsekseni; käydä kaupoilla tms.
Tästä ukko ottaa pultit.
Ero siis vasta "vaiheessa" ukolla näköjään. En uskalla edes haaveilla viikonlopusta jolloin ottaisi tytön, tuskin koskaan.
Lapsi tietysti tykkää kun on isi touhuamassa noin usein, mutta itse arvostaisin OMAA AIKAA reilummin edes joskus.... :ashamed:

Exä näkee lastaansa joka toinen viikon loppu ja kerran vuodessa on 2 viikkoa isällä mutta vain viikko kerralla. Alussa kaikki tökki ja näi mutta ajan kuluessa kaikki rupes toimii oikein hyvin. Tähän rytmiin on jo nii tottunu. Tyttöni menee isälleensä hyvin mielellään. Jos jotain poikkeavaa on, ollaan pystytty sopimaan sovussa.

Joka toinen vkl to-su ja sellaisella viikolla kun lapset ovat vkl minulla niin 1 tai 2 arki-iltaa/yötä. Asutaan muutaman kilometrin päässä toisistamme, se helpottaa paljon, ja isommat lapset saattavat suhata tuon lisäksi miten sattuu, toki ensin soitetaan ja kysytään, että onko ok tulla, tai onko isä ylipäätään edes kotona.

Yhteistyössä