Tapaaminen Jumboon?

  • Viestiketjun aloittaja 2xåiti
  • Ensimmäinen viesti
2xåiti
Olisko Vantaan mammat kiinnostuneita, jos järkättäis tapaaminen Jumbossa tässä lähiviikkoina? Laittakaa ehdotuksia sopivasta ajankohdasta ja edetään sen mukaan.
 
2xåiti
Niin vois tietty esittäytyäkin, niin tietää ketä on tapaamassa: itse 33v, mies samoin. Lapset on 6v ja 2v, poikia. Ja on juuri muutettu Pakkalaan.

Sopisiko siis tapaamisajankohdaksi ti 31.8 klo 10.00? Jumbossa, vois vaikka käydä syömässä/kahvilla siinä jossain ja tutustua lisää?
 
Marianäiti86
Mahtuisiko mukaan 17 vuotias, 3kk ikäisen tytön äiti? Jumbossa käydään usein kiertelemässä, mutta asutaan tikkurilan lähellä. Huomaan,että olen porukan nuorin, mutta muiden äitien seura kiinnostaisi kovasti... :) Jos mukaan vielä mahtuu, milloin se tapaaminen nyt sitten olisi?
 
ons paljo 4 äitei
Tääkin voiosi tulla mukaan kera lapsien: 3kk,1v,2v ja 3v, mahtuuko joukkoon 32v äippä tiksistä?

pALJONKOS TÄÄLLÄ TÄLLÄSII ÄITEI ON? mullakin lapsen melkein noin? Haluatko sä tavata mut?
 
ons paljo 4 äitei
myös yksi kiinnostunut mamma tapaamisesta. Missä kohtaa ois treffit Jumbossa? Oisko ns. aukiolla liukuportaiden yläpäässä hyvä paikka?


No, milloin ja missä se tapaaminen olis?
 
Mukaan varmaan vielä mahtuu.. Joten Minä 24v ja tyttö 10kk ja toinen asukki massussa.olemme myös muuttaneet tänne jumbon kupeeseen kartanonkoskelle kevään korvilla ja en juuri tunne ketään joten ti 31.8 tapaamme jumbossa klo 10.00 =)

onko muuten jokin tietty maamerkki jumbossa mihin keräännyttäis...???
 

Yhteistyössä