Tapaaminen itä-Suomeen?

• Viestiketjun aloittaja Scarpetta
  • Ensimmäinen viesti
Scarpetta
Nyt kun näitä tapaamisia on kuin sieniä sateella, niin arvelin heittää ilmaan ajatuksen treffeistä myös täällä Itä-Suomessa? Löytyskö kiinnostusta? :wave:

Muakin kiinnostaisi tapaaminen,olisiko se ravintolassa tms.??
Niissä en ole kyllä käynyt vuosiin,ei kuulu "harrastuksiini".
Lapselle pitäisi myös saada hoitaja,mikäli ei voi ottaa mukaan.
Kertokaa,minkäl. on ollu mammojen tapaamiset/palstalaisten yleensä,te jotka ootte niissä olleet. :)

Scarpetta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 10:02 Pullukka23 kirjoitti:
Mietin, et mihin scarpetta "karkasi" :whistle:
Täällähän minä oon :ashamed: Mulla on nyt niin kiireiset ajat työn ja harrastusten suhteen, että en kyllä uskalla ottaa näitä tapaamisjärjestelyjä ja kartotuksia kontolleni. Ettei sitten vaan jää asiat puolitiehen :eek:

Pullukka23 harmaana
Mun mielestä se tapaaminen voisi olla sellainen että lapsosetkin voi olla mukana. Mä en ite ainakaan tällä hetkellä käytä alkoholia ja siksikään ei kiinnosta mitkään "kännitapaamiset" ;)
Jatkoillehan kukin voi mennä, jos siltä tuntuu :D

Hapan Kaali
Lapset vois olla mukana. Ainakaan sen ei tarvitsisi olla ravintolassa. Ehkäpä myöhemmin vois järjestää ravintolaillankin. Mie asun noin 70 km päässä Joensuusta.

Scarpetta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 18:58 äippä70 kirjoitti:
Mistäpäin Itä-Suomen porukka on kotoisin?
Mä olen Joensuun läheltä(45 km matkaa).
Olis kyllä kiva sellanen tapaaminen jotta lapsetki vois olla mukana.
:)
Joensuun seutu kävis mullekin hyvin. Minä tosin lähtisin tapaamiseen mieluumin ilman lapsia, että vois keskittyä siihen tutustumiseen, eikä lasten paimentamiseen.Lapset jos ottaa mukaan, niin sitten pitäs varmaan treffata jossain leikkipuistossa.

metsänpeikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 19:54 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
Mä taas asun n. 100 kilsan päässä Joensuuta ja ollaan kortittomia/autottomia :whistle:

Minulla kyllä kyytiin sopii jos vaan aikataulullisesti tapaaminen sopii meidän arkeen :D .

Hapan Kaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 20:28 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 22:00 Hapan Kaali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 19:54 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
Mä taas asun n. 100 kilsan päässä Joensuuta ja ollaan kortittomia/autottomia :whistle:
Missä suunnassa asut Joensuusta katsoen?
No kaipa pohjosemmassa
Sitten ei kimppakyyti onnistu. Itse asun Joensuun eteläpuolella.

Yhteistyössä