Tanskalais-ruotsalainen pihakoira

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia?

Vieras
Minkälainen koira on pihis? Suunnitteilla olisi koiran hankinta (lapset kouluiässä jo että ei ihan pikkulapsiperheeseen). Onko tuosta lenkkikaveriksi, kokemusta koirista on mutta ei noin pienistä :). Terrieriluonne vähän mietityttää mutta niin sanovat että tuo olisi vähemmän ärhäkkä.

Vastaanotolla muutama käynyt ja on ne kyllä ilopillereitä. Yhtään vihaista ei ole kohdalle vielä osunut. :)
Virtaa riittää, joten luulen että lenkkimahdollisuuksia löytyy tästä rodusta vaikka pieni onkin.

[QUOTE="mira";29846635]Vastaanotolla muutama käynyt ja on ne kyllä ilopillereitä. Yhtään vihaista ei ole kohdalle vielä osunut. :)
Virtaa riittää, joten luulen että lenkkimahdollisuuksia löytyy tästä rodusta vaikka pieni onkin.[/QUOTE]

Ai kun kiva kuulla :). Kiitos tästä!

Mulla ei ole kyseisestä rodusta ollenkaan kokemuksia. Näyttävät ihan brasilianterriereiltä, tai toisin päin :D Kivan näköinen koira. :)

Naapurissa on reilun vuoden ikäinen ja energiaa riittää vaikka kuinka. Meidän kolmevuotias käy moikkaamassa koiraa aidan takana, eikä sitä todellakaan vihaiseksi tai ärhäkäksi voi sanoa!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä