E
Ei jaksa kirjautua...
Vieras
Meinasin kirjottaa vain noista mitä se teki yöllä ja nyt aamulla, mutta tulipa tuon "pilasi yöunet" kirjoittamisen jälkeen, että pilasi jo eilen ne puheillaan. Mulla on muutenki kamala stressi koulusta ja meidän raha-asioista niin sittte se vielä alko mulle niistä räyhäämään. Mulla on vatsa sekaisin ja pää kipeä kun olen eilen koko päivän kironnu yhtä juttua mihin rahanpuute voi vaikuttaa aika dramaattisesti..
Ei nyt sitte kuitenkaan ollut vaikeuksia nukahtaa kun olin niin saakelin väsyny, mutta olen selkeästi unissaniki stressannu ku vatsa on ihan kipeä. Yöllä heräsin vain silloin kun vauvaa piti kaksi kertaa rauhotella. muuten nukuin sikeästi. Mutta kun sitte se saakelin ukko herätti vauvan kun nousi kuudelta ylös! Minkä helvetin takia se ei voinu laittaa makkarin ovea kiinni kun möykkäs täällä?! Vaikka kuin yrittää hiljaa tehä hommansa niin möykkäämistä se on silti ja vauva herää yöllä herkästi ääniin.
Niin ja senkin huomasin herätessä, että se mulkero oli TAAS aukassu ikkunan yöksi. No enpä enää ihmettele ettei minun flunssa parane! Tanan itsekäs kusipää...
Niin ja senkin huomasin herätessä, että se mulkero oli TAAS aukassu ikkunan yöksi. No enpä enää ihmettele ettei minun flunssa parane! Tanan itsekäs kusipää...