Tänään vedettiin matto jalkojen alta, varsi-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana, terkut tunnistaville
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana, terkut tunnistaville

Vieras
Aamulla mies lähti töihin, ja jäin makoilemaan sängylle unta saamatta. Käytiin eilen illalla alakerran karvakämmenestä hakemassa pizzaa.

Noh, molempia pieretti loppuillan ja yön, hassun kuplivia törähdyksiä. Aamulla unettomana käänsin kylkeä, ja tunsin, että rupsu tulee taas. No, annoin törähtää kunnolla kun ei ollut mies enää kotona ja lapset nukkui vielä. Ja voi p*aska, sieltähän tuli sitten "varren" kera, paitsi että varsi oli enemmänkin sosemaista.

Voin sanoa, että tuli ainakin kahden pizzan verran tavaraa ulos. Ja ehti imeytyä sijauspatjaan saakka. :(

Viikon naurut!! Ihan sillä naurattaa, kun minua ei naurattanut kun mulle kävi samoin sillä erotuksella että ukko makas vieressä! Viikon päästä sinuakin naurattaa! :)

Voi ei... nyt en uskalla piereskellä muualla kun vessassa. Kokopäivän on pierettänyt ja oon vaan rupsutellut menemään mutta enää en uskalla. Muutoin on toimistotuoli uusittava sitten...

Hyvä ettet paskonu kenenkään päälle.

meillä on varmaan outo pieruhuumori. Minä saatan istua miehen syliin ja pieraista oikein kunnolla, kuin norsu. Sitten pidättelen miestä paikallaan, että joutuu olemaan siinä hajussa. Mies tekee samoin. Me hassutellaan pieruilla koko perhe. Meillä haisee varmaan aina p***ska

en ymmärrä ihmisiä jotka pieree siellä sun täällä. mun kaverin perhe on just semmonen.. hyi vittu ku rivät yhtään ajattele ja tää kaveri ajaa paskaa oikein antaumuksella jopa ruokapöydässä.. ei oikei olla väleissä sen takia enää..

Sehän on ihan normaali asia. Tosin, en mäkään tykkäis jos ruokapöydässä tarttee haista.. mutta kyllä mun maha ainaki tulee nii hullun kipeeks että esim autossakin on pakko päästää :D

Yhteistyössä