Tänään vedän pullon viiniä napaan! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se vaimo on ihan hirveän vaikea ihminen. Kohtelee miestään kuin koiraa. Tottakai mies minusta lohtua haki ja halusin niin rakastaa ja kunnioittaa tuota miestä kun vaimo ei osaa. Koimme monissa asioissa. Mutta mies ei uskalla sanoa vaimolleen missään vastaan ilmeisesti. Vaimo pomottaa täpöllä.

No en minä tuollaisia raukkoja kaipaakaan!

Onks toi vaimo sun tuttus? Ja tosiaan kuka tollasia lapasia nyt kaipaa jotka hakee lohtua muualta eikä oo sitten kuitenkaan kanttia tehdä ratkaisevaa vaihtoa :whistle:

Eivät todellakaan ole onnellisia! Siitä on monien ulkopuolisten tuttujen todisteita! Uskon kyllä miehen puheita. Kaikki niistä ovat osoittautuneet luotettavasti todeksi.

Eivät todellakaan ole onnellisia! Siitä on monien ulkopuolisten tuttujen todisteita! Uskon kyllä miehen puheita. Kaikki niistä ovat osoittautuneet luotettavasti todeksi.

uskot miestä joka juuri pettänyt lupauksen sulle...joo...

Kukaan ei voi sanoa ellei ole ollut joka päivä seuraamassa heidän elämäänsä.
Ja tässä tapauksessa en uskoisi tätä ukkoa.

Se vaimo on ihan hirveän vaikea ihminen. Kohtelee miestään kuin koiraa. Tottakai mies minusta lohtua haki ja halusin niin rakastaa ja kunnioittaa tuota miestä kun vaimo ei osaa. Koimme monissa asioissa. Mutta mies ei uskalla sanoa vaimolleen missään vastaan ilmeisesti. Vaimo pomottaa täpöllä.

No en minä tuollaisia raukkoja kaipaakaan!

Tätä mä en ikinä opi ymmärtämään. Miksi muuten ihan järkevätkin naiset uskovat, että mies joka valehtelee ihmiselle, johon on ihan julkisesti kaikilla mahdollisilla tavoilla sitoutunut, yhtäkkiä puhuisi totta ihmiselle, jolta salassa saa reikää, kun vähän kertoilee mitä se toinen haluaa kuulla (eli SÄ ymmärrät mua ihan eri tavalla, ja SÄ oot paljon fiksumpi ja parempi ihminen kuin mun vaimo-annaks pesää). Joo, mut meni vähän sivuraiteille. Juo ihmeessä pullo tyhjäksi ja unohda varatut hoidot.

Yhteistyössä