Tänään tehtyä..mitäs muille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Me leivottiin suklaamuffineja, niiiiistä tuli aivan taivaaaallisen hyviä :p ,semmosia suussa sulavia, nam nam. Ja sitten tehtii just pizzaa, joskin multa lorahti eka väärää jauhoo sinne mutta itseasiassa pohjasta tuli parempi B) taidanpa laittaa seuraavankin kerrran =)

viideltä nykysen mieheni äiti, ei siis lasten mummu, hakee lapset hoitoon ja minä menen illaksi töihin ja yöksi sitten anoppilaan.

Ihana mennä töihin, mutta nyt on pakko tiskata, joskin puoli päivää on mennyt tiskaamiseen kun ei oo konetta, no ois siinäkin oma hommansa, joten eikun tiskaan :D :|

Minä kävin nuorimman lapsen kanssa kävellen (lapsi siis vaunuissa) marketissa muutaman kilometrin päässä ruokaostoilla, tuotiin kotiin 3 kassillista ruokaa. Mies ja lapset lähti mummolaan yöksi kun menen yöksi töihin.. Ihanaa olla yksin kotona.. :D

Minä lähdin kahdeksalta ensin kuopuksen harrastuksiin ja sieltä suoraan esikoisen harrastuksiin. N. tunti sitten kotiuduttiin, laitettiin ruoka uuniin ja tuli leivinuuniin. Nyt vaan ollaan, poikien kanssa keskenään kotona, kun mies on töissä ja menee sieltä suoraan kaverilleen. Kotiutunee joskus huomenna.

Kaupoilla käytiin ja lounaan jälkeen lähdettiin koko perheen talvitapahtumaan. Nyt mies ja poika molemmat päikkäreillä ja meikäläisellä nettiaikaa. Ehkä tänään vielä käydään nopsasti kaupoilla kun tekee mieli uusia viherkasveja meille kotiin. Ja illalla tietty saunotaan. Eipä muuta erikoista tänään.

Kävin töissä ja kaupoilla (siis muutakin kun ruokaostot) ja reippaana kävelin mennen tullen! :D

Katsotaan siivoilenko, vai olenko vaan... Ainakin Kotikadun aion katsoa (kun torstaina jäi katsomatta)... =)

Siivosin tytön vaatekaapin, viikkailin pari satsia puhtaita vaatteita kaappeihin ja vaatehuoneeseen. Pesin pari koneellista pyykkiä ja sain vihdoin siivottua meidän makkarin :D On keritty herkutella lohkoperunoita ja lihamurekettakin. Käsintiskausta harrastin lähes tunnin.. Kohta saunaan! Ulkoilu kyl taitaa tältä päivältä jäädä mut huomen aamupäivällä ehtii =)

saada itseni motivoitua edes imuroimaan. Täällä ei ole imuroitu vissiin kolmeen viikkoon (muusta siivoamisesta puhumattakaan) ja alkaa oleen sen näköstä että edes mä en kestä. Pitäis palkata siivooja, mut ku mua inhottaa ajatus ett joku vieras marhaa pitkin mua huushollia sillo ku mä en oo kotona, ja ku mä oon kotona mä haluun olla rauhassa enkä kattella jotain huhkivaa siivoojaa (tulee huono omatunto, ku itte vaan makaa!)! No veinhän mä tytön isälleen ja kävin ruokakaupassa ja kattelin Myytinmurtajat ja Jugistylen (oli siis tallennettuna ne).

Yhteistyössä