Tänään tapahtunutta, huoltoasemalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tankkajatyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tankkajatyttö

Vieras
Menin tankkaamaan kun viereen ajoi auto jossa nainen kuskina ja mies vieressä,se mies vilkuili mua päin ja kai se vähän hymyilikin,en tiedä miksi ja kun vilkaisin pari kertaa takaisin niin sen muija mulkoili mua ihan naama kireenä ja kun katoin sitä ni käänsi katseen pois.Siis mitä ihmettä siellä tapahtu?! ja se muija kyttäs mua useamman kerran.Ja jotain se sille miehelle puhu kun olivat siinä auton ulkopuolella molemmat,puhukohan se musta vai mitä lie.Mä olin vaan tankkaamassa! Ja aluks katoin sitä miestä ku katto mua et onko se yks vanha tuttu mutta ei se sitten ollu se.

Ai mitä tapahtu? No tietennii se mies palavasti rakastu suhun ja eukko tykkäs kyttyrää. Nih! Vai halusitko kuulla jonkun toisen tarinan? Tuli vaan mieleen että tätä hait....?

no voi riippua siitä mitä sulla oli päälläkin? :b ja miten sitä ukkoa katsoit.oon mäki joskus ukolle huumorilla maustaen huomauttanu jos on jotain teinipyllyä jäänyt liian tarkkaan kyttäämään ja muu maailma unohtunut.

[QUOTE="vieras";24819090]Ai mitä tapahtu? No tietennii se mies palavasti rakastu suhun ja eukko tykkäs kyttyrää. Nih! Vai halusitko kuulla jonkun toisen tarinan? Tuli vaan mieleen että tätä hait....?[/QUOTE]

No en hakenut yhtään mitään!

no voi riippua siitä mitä sulla oli päälläkin? :b ja miten sitä ukkoa katsoit.oon mäki joskus ukolle huumorilla maustaen huomauttanu jos on jotain teinipyllyä jäänyt liian tarkkaan kyttäämään ja muu maailma unohtunut.

Ihan vaan farkut ja neuletakki. En mä nyt tällä aloituksella mitään hakenut ihmettelin vaan et miks se nainen mua niin äkäsen olosesti katto.ja mä en sitä miestä kattonu mitenkään ihmeellisesti,sen verran vaan et mitä se mua katto ja sitä et oliko se yks vanha tuttu joka ei sitten ollut,ehkä ne ne sit luuli et katon jonkun muun syyn takia,en minä tiedä.

Jotkut naiset kyllä innostuvat aivan käsittämättömästi aivan pienestäkin huomiosta ja erityisesti vaikka häviävän pienestäkin mahdollisuudesta että olisivat saaneet jonkun toisen naisen kateelliseksi tai mustasukkaiseksi jollain tavalla.

mä en ole mitenkään innostunut ja mulla ei ole tapana varattuja "hakkailla" saatikka et olisin jotenkin tyytyväinen et jos joku muija tulis mustiksesks. Mä vaan ihmettelin.

Voi taivas sentään. Taas näitä "se tuijotti mua"-tyyppejä. Kaikki tuijottaa, kaikki puhuu musta. Varmaan se juttu koski minua. Varmaan se hymyili just mulle.

Jessus olette tyhmiä.

Ehkä se nainen katto sua kans ihan tavallisesti, mut sen perusilme on vaan äkäsen näkönen?

Tai sit voi tietenkin olla, että se on ylimustasukkanen/niillä oli riitaa/jotain mitä emme osaa täällä edes arvailla.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
No älkääs nyt. On noita sikahulluja, mustasukkaisia akkoja aika paljon olemassa. Esim siskoni sai aikanaan jonkun naisen juomat päällensä ja melkein turpaan kun seisoi baaritiskillä odottamassa vuoroaan. Siinä oli seissyt sen hullun akan mies vieressä, ja kyseinen nainen sitten huutamaan että "mitä sä ton huoran kanssa juttelet". Sanaakaan eivät olleet vaihtaneet, sisko ei ollut edes huomannut koko äijää. Ja juu, ihan normi farkut ja t-paita oli ollut päällä, oli vaan nuori ja nätti tyttö. :)

Yhteistyössä