Tänään tapahtui Ideaparkissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin syömässä ja viereiseen pöytään istui pariskunta ja äiti rupesi imettämään vauvaansa.

Viereisen pöydän keski-ikäinen rouva siihen;"Kyllä on aika törkeä tyyppi,kun pitää tissiä näyttää koko kansalle.
Kyllä on siis moukkamaista,että noin syöttää täällä...Multa menee iteltä nyt ruokahalu,nyt täytyy lähteä pois"

EI VOI OLLA TOTTA!Mua itseä ei vois vähempää kiinnostaa,vaikka perheen isä olis heilutellu sukukalleuksiaan saati äiti tissejään.

Teki mieli sanoa sille rouvalle,et ÄLÄ KATO SINNE niin ei häiritse.

Imetys on maailman luonnollisin asia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin syömässä ja viereiseen pöytään istui pariskunta ja äiti rupesi imettämään vauvaansa.

Viereisen pöydän keski-ikäinen rouva siihen;"Kyllä on aika törkeä tyyppi,kun pitää tissiä näyttää koko kansalle.
Kyllä on siis moukkamaista,että noin syöttää täällä...Multa menee iteltä nyt ruokahalu,nyt täytyy lähteä pois"

EI VOI OLLA TOTTA!Mua itseä ei vois vähempää kiinnostaa,vaikka perheen isä olis heilutellu sukukalleuksiaan saati äiti tissejään.

Teki mieli sanoa sille rouvalle,et ÄLÄ KATO SINNE niin ei häiritse.

Imetys on maailman luonnollisin asia!

Samaa mieltä! Minua itseäni harmittaa kun en kehtaa imettää julkisilla paikoilla vaan turvaudun pullosta antamaan tai menen vessaan tms. Ehkä juuri tuollaisten asenteiden takia :(

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No tekikö se sitten jotenkin törkeästi? Vai oliko tätillä vaan vähän kiree pipa? :o

Siis tää äiti imetti niin,et paita oli siinä melkein muksun pään päällä.EIKÄ todellakaan näkyny rintaa ollenkaan.

Mutta,sitä rouvaa inhotti vaan se,että huomas sen naisen kuitenkin imettävän sitä muksua.Eli, yleisesti vaan imetys kauppakeskuksessa muualla kuin jossain suojasessa paikassa

mä oisin varmaan tokassu sille rouvalle, että multakin meni ruokahalu kun jouduin seuraamaan rouvan pullan mussutusta ja kahvin ryystämistä. aika törkeetä ja moukkamaista syödä mässyttää jotta lätinä kuuluu ja tekarit hölskyy. söisi kotonaan eikä ihmistenilmoilla jos ei osaa hoitaa hommaa sivistyneesti ja suu kiinni.

No kakspiippunen juttu. Jos imettävä äiti loiskautti sen maidontäyteisen e-kuppinsa kaiken kansan nähden yhtään kursailematta, se on ymmärrettävää, jos joku reagoi niin. Mutta jos tisu on ollut siististi piilossa, eihän sitä imetystilannetta edes huomaa ja silloin täti-ihmisen nuttura kiristi.

siis saako yleisellä paikaala tissittää vauvaa etes siten että laittaa vaikka harson sillain teltaksi siihen vauvan ja tissin päälle?! voi hitto, että mua ainaki ärsyttää tommonen suurentelu ja paheksunta jostaki tissittämisestä!!! kyllä täytyy olla maailmassa joku pahasti vialla kun vauvan ruokailusta on tehty jotain rumaa ja inhottavaa!!! |O |O |O

No tekikö se sitten jotenkin törkeästi? Vai oliko tätillä vaan vähän kiree pipa? :o

Siis tää äiti imetti niin,et paita oli siinä melkein muksun pään päällä.EIKÄ todellakaan näkyny rintaa ollenkaan.

Mutta,sitä rouvaa inhotti vaan se,että huomas sen naisen kuitenkin imettävän sitä muksua.Eli, yleisesti vaan imetys kauppakeskuksessa muualla kuin jossain suojasessa paikassa

Ehkä se oli jotenkin hullu se nainen itse kun moisesta häiriinty. Mä en oo ikinä häiriintynbyt imetyksestä, vaikka mun mies olis mukana kattomassa. sen mielestä kun se on vaan sulosta. :D

hahhaahaa voi ei pakko nauraa tätöselle,nuttura vissiin liian kireellä! minä olen imettänyt vauvaa ison cittarin leipä osastolla ja samaa aikaa siinä miettinyt mitähän leipää sitä ostaisi :D jos joku olisi sitä alkanut paheksumaan olisin tokaissut että tule rouva näyttää mulle lakipykälä joka kieltää imettämisen muiden ihmisten läsnä ollessa! voi ei.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla näkyy kyllä imettäessä vähemmän tissiä, kun monilla arkivaatteissa :whistle:

Enemmän mua inhottaa liian alhaalla olevat housut,josta paistaa puolipersettä ja näkyy stringit,vai mikä lie nimi niille persvako housuille..

Mun mielestä on ihanaa nähdä kun joku imettää. Se kiinnostaa mua oikeesti ja musta se on tosi kaunista.

mustakin se on vaan jotenki niin lutusta!! :) saatan jäähä vahingossa ihan tuijottaa sellasta! en siis tosiaan kato että WAU, tissi, vaan se vauvan syönti..se on vaan niin sellasta "rauhottavaa" tai jotenki.. :heart:

:laugh: Joo minä olen samaa mieltä, että ihan sama minulle mitä muut touhuaa ja vaikka vilauttelevat mitä, sillä pakkoko sitä on katsoa. Tosin minäkin olin sen verran ujo, etten itse imettänyt julkisesti ravintoloissa, sillä ajattelin että koska vauva syö pullosta niin reissuilla voimme ihan hyvin juoda pullomaitoa. Mutta kyllä on ihmiset herkkiä, jos häiriintyvät tuollaisesta asiasta. En edes halua tietää, mistä kaikesta muusta tuollaiset tiukkapipot sitten häiriintyvät, luultavasti kaikesta.

Ehkä se oli jotenkin hullu se nainen itse kun moisesta häiriinty. Mä en oo ikinä häiriintynbyt imetyksestä, vaikka mun mies olis mukana kattomassa. sen mielestä kun se on vaan sulosta. :D

Tai sitten se täti pelkäs,et sen mukana ollu mies villiintyy nuoren naisen rinnoista!!

Tai sitten se täti luuli,et sen mukana ollu mies villiintyy nuoren naisen rinnoista...

Minäkin jätin auton kauimmaiseen parkkipaikkaan ja menin takapenkille (tummennetut takalasit) imettämään vauvaani, ettei vain kukaan nutturaväärä vedä herneterttuja nekkuun.

sitten kun mäki saan sellasen "tissiin laitettavan" niin mä hommaan sellasen IIIISOn teltan jossa on vaikka.. alastoman lordin kuva.. sitte iso kyltti jossa lukee että imetän, mutta te ette nää ku on tää teltta :)

Olipas ärsyttävä akka! On se kumma kun vauvan imettäminenkin on nykyään jotenkin luonnotonta. Ja tosiaan yleensä äidit piilottaa ne rintansa.. nykyään kun on kaikenmaailman imetyspaitoja ym. Eri asia tosiaan jos tissinsä läväyttää pitkin pöytää.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla näkyy kyllä imettäessä vähemmän tissiä, kun monilla arkivaatteissa :whistle:

Enemmän mua inhottaa liian alhaalla olevat housut,josta paistaa puolipersettä ja näkyy stringit,vai mikä lie nimi niille persvako housuille..

Pakko peesata. Jo kymmenkesäsillä pikkulikoilla paistaa persvako kun esim pyöräilevät, saati sitten aikuiset naiset...
:x