Tänään taas sinkkuus on niin turhauttavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhautunut"

Vieras
Yleensä nautin yksin olosta. Tai on minulla perhettä, aikuiset lapset. Yleensä en kaipaa elämänkumppania vaan olen hyvin tyytyväinen elämääni. Mutta mikä lie saa välillä hormoonit hyrräämään. En harrasta yhdenillan juttuja. Ollut tässä vuosien mittaan yksi vakihoito, mutta hän on nykyisin naimisissa oleva perheenisä. Toki ilmeisesti tyydyttäisi minutkin jos vain saisi tilaisuuden. On siis turhauttavaa, kun iskee tälläinen seksuaalinen turhautuminen ja en ryhdy yhden illan kumppania etsimään. Se on vissiin puettava liikuntakamat päälle ja hikoilta kuntoillessa niin, ettei muuta enää tule mieleen. Onko muita saman "ongelman" kanssa tuskailevia? Miten ratkaisette pulman, jos omin käsin onneen ei riitä?

No en tiedä, ehkä se vakihoito olisi paras. Mutta en vaan jotensakin koe saavani mitään irti yhden illan jutuista ja siksi en oo oikein koskaan niihin ryhtynyt. Toki tiedän, että joillakin ne johtaa jopa avioliittoon jne mutta.. Tietysti jos joku mut hurmais niin en kai mä mistään periaatteesta suhdettakaan vastustaisi, siis oikeaa seurustelua

Jos nimenomaan se yhden illan suhde tuntuu vieraalta, niin jonnekin netin treffipalstalle vaan ilmoitusta, sitten käyt muutaman kerran treffeillä (kun sopiva osuu kohdalle), menette jossain vaiheessa sänkyyn ja eihän se seksi tod.näk kummoista ole, mutta sen jälkeen pärjää taas vuoden kun muistaa ettei se seksi sen arvoista ole... Tämä siis henk.koht. ratkaisuni about samaan ongelmaan, kun kerran kysyit... ;)

Olin eron jälkeen pari vuotta sinkkuna. Eniten kaipasin viikonloppuaamuina, että siinä vieressä heräisi aamulämpimänä se oma rakas. Oletin, ette ikinä enää löydä unelmieni miestä. Vaan suomi24:n treffipalstalta hänet löysin! Takana nyt 8 onnellista vuotta ja olemme kuin vastarakastuneet. Olemme täydelliset sielunkumppanit toisillemme. Eli ilmoitusta nettiin ja onnea matkaan!

Yhteistyössä