Tänään syön elämäni kalleinta salaattia (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
On pakko jakaa tämä teidän kanssanne. Sehän on selvä ettei koskaan pitäisi ostaa mitään tietämättä hintaa, mutta teinpä sen tyhmyyden. Näin kaupan tiskillä ihanan näköistä valmista mozzarellasalaattia, ja laiskana tyttönä päätin ostaa sitä kunnon satsin, vaikka normaalisti teen aina salaatit itse. :whistle: :ashamed:

Kun sain rasian käteeni, meinasin kiljaista, nimittäin rasiallinen salaattia maksoi 10,98 e. Kilohinta oli 19,90, eli reilut puoli kiloa ostin, että miehellekin riittää. En kehdannut sanoa etten ostakaan sitä, vaan maksoin kiltisti.

Kohta alan syömään sitä, täytyy pureskella jokaista suupalaa hartaasti ja silmät kiinni, onhan tuo elämäni kallein salaattiannos. Saa vapaasti olla vahingoniloinen. :D :laugh:

Toivottavasti on hyvää!! Ja itseäs tietysti saat syyttää - eiks noi valmissalaatit oo aina lähes yhtä kalliita? Tosin muistelen että meidän kaupassa kalleimmat maksaa ehkä 15 e kilo.

Mut hyvää ruokahalua, kuulostaa ainakin pirun hyvältä salaatilta!

Itse kävin Kemissä eräässä ravintolassa ja otin kreikkalaisen salaatin. Salaatti oli sellaisella pienellä kakkulautasella, tuskin pystyi yli sataa grammaa painamaan. Hintaa oli kuitenkin kahdeksan euroa. Minusta aika kallista.

Niin ja jos tää lohduttaa niin eipä se mozzarellasalaatin teko olis itse tehdenkään kauheen halvaksi tullut. Vihannekset, salaatit ja mozzarellat maksaa jo helposti monta euroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Toivottavasti on hyvää!! Ja itseäs tietysti saat syyttää - eiks noi valmissalaatit oo aina lähes yhtä kalliita? Tosin muistelen että meidän kaupassa kalleimmat maksaa ehkä 15 e kilo.

Mut hyvää ruokahalua, kuulostaa ainakin pirun hyvältä salaatilta!

Juu on varmaan kalliita, mutten ole koskaan aiemmin ostanut, ja olin mennyt nälkäisenä kauppaan.. :whistle: :headwall: :D

Yhteistyössä