TÄNÄÄN SAIRAALAN SYKE: lastenosaston arkea !!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
VOOOOOI V*TTTTTUUUUUUUUUUUUUU! Miten toi kello taas tolleeen karkas!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Tuleeko uusintana milloinkaan???

sunnuntaina 00.35

Ja netti-tv:stä näkee myös.

Maksaa vissiin...? kai se on vaan valvottava sit sunnuntaina... :/ Mä oon niin hajamielinen, et tekis mieli singota tää pää maata kiertävälle radalle... :kieh:

Ei maksa mitn! se netti tv ja tulee huomenna uusintana 18.30 subilla siis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Oli tosi ihana se eka lääkäri, sellasia kun olis kaikki. :)

Meillä on pojalla Jorvissa tosi ihana oma lääkäri. Hän näkyi myös eilisessä ohjelmassa, mutta ei puhunut mitään. Istuttiin sitten koko perhe sohvalla katsomassa "Tuulaa".
On aina ilo mennä Jorviin, kun tietää, että siellä on tuttu lääkäri vastassa, joka tuntee oman lapseni sairaushistorian alusta alkaen.
 

Yhteistyössä