H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Ja netti-tv:stä näkee myös.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Alkuperäinen kirjoittaja anni:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:VOOOOOI V*TTTTTUUUUUUUUUUUUUU! Miten toi kello taas tolleeen karkas!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Tuleeko uusintana milloinkaan???
sunnuntaina 00.35
Ja netti-tv:stä näkee myös.
Maksaa vissiin...? kai se on vaan valvottava sit sunnuntaina... :/ Mä oon niin hajamielinen, et tekis mieli singota tää pää maata kiertävälle radalle... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oli tosi ihana se eka lääkäri, sellasia kun olis kaikki.![]()