Tänään saan pakit tai pääsen tutustumaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Miltäs kuulostaa :D? Pakit jos saan niin toivoisin että maa nielee minut, jos saan vastakaikua ja päästään tutustumaan toisiimme niin hypin ilosta :). Fifty-fifty on tilanne, jännää.. Pari tuntia niin riennän kauppaan hurmaamaan miestä :D. Tämä on jo aika mones aloitus melko samasta aiheesta mutta ei haittaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis joku myyjä kyseessä vai? Mä en ole sun aloituksiin siis törmännyt ennen.

Mutta tsemppiä joka tapauksessa :)

Joo tämä mies on ruokakaupassa töissä :)..

No ei sitten muuta kun tosiaan mekko päälle ja menoksi :) Toivottavasti on työvuorossa tänään :)

Siis joku myyjä kyseessä vai? Mä en ole sun aloituksiin siis törmännyt ennen.

Mutta tsemppiä joka tapauksessa :)

Joo tämä mies on ruokakaupassa töissä :)..

No ei sitten muuta kun tosiaan mekko päälle ja menoksi :) Toivottavasti on työvuorossa tänään :)

On se ku tein salapoliisi hommia eilen ;) :D . Se on jo töissä, iltavuoro on sillä tänään :xmas:

ai kamala ku minnuu jännittää kovasti siun puolesta :D luin sen aikasemman ketjus aiheesta ja voi että mie oisin kyllä ollu sinuna ihan: hääbhääbhääbbhäää ja muuta yhtä järkevää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai kamala ku minnuu jännittää kovasti siun puolesta :D luin sen aikasemman ketjus aiheesta ja voi että mie oisin kyllä ollu sinuna ihan: hääbhääbhääbbhäää ja muuta yhtä järkevää :D

Mäkin oon ihan täpinöissä :D

Tossa tunnin päästä haen pojan ja sitä ennen kauppaan :D. Jänskää hieman, kivaa ku ootte hengessä mukana! :hug:

ai hitsi... eli kohta alakaa lähtö valkenemaan siulle, siis sinne kauppaan.... kauheeta, miten voi jännittää ihan tuntemattoman ihmisen puolesta näin lujasti? :o :D

Puoli tuntia vielä, sydän alkaa hakkaamaan ja suuta kuivaa :o . En jänistä en, mä oon rohkea! Ekaa kertaa meen koittaa onneani :ashamed: . Ennen miehet on tehnyt aloitteen.. Voi voi :D

Tosiaan alkaa kauhistuttamaan :o . Kaiken lisäksi siellä on kyttäämässä se eilinen työntekijä jolta kysyin tietoja tästä ihastuksesta :) , tietää että olen tulossa kauppaan.. Ovat yhdessä tänään samassa vuorossa.. Onneksi (toivottavasti) ei puhu tälle miehelle mitn eilisestä, ainakin lupas mulle :D

Yhteistyössä