tänään on varmaankin se toinen suuri päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Aiemmin arvuuttelin että kumpi suuri saavutus on ensin, vauvan syntymä vai 10 000 viestiä täyteen. No vauvahan se tuli ensin, mutta nyt on 14 viestiä siihen suureen hetkeen... :D .

Ehkä mä hakkaan ne vaikka väkisin tänään B)

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Jos kysymme sinulta pikkukysymyksiä niin saat äkkiä rajan täyteen.. voin aloittaa:

Miten aamu on alkanut?

Kiitos kysymästä, oikein kivasti =) . Siellä me sängyssä köllöteltiin, minä, esikoinen, uusi vauva ja koira. Kaikki ihmettelemässä ja ihailemassa uusinta tulokasta. Sitten katsottiin esikoisen kanssa leffa, touhuttiin kotijuttuja ja vauva oli, kas kummaa, tissillä koko ajan.

Äsken syötiin ja kohta mun on pakko hakea vauva taas vaunuista syliin jatkamaan uniaan :heart: :heart: .

Eli kovin onnellista, hormoonihuuruista ja arkista eloa aamusta iltaan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Noi viestithää saa iha helposti rikki. Mistäs asti oot palstaillu? Mie oon palstaillu marraskuun lopusta asti ja ny jo 8300 viestii ainaskii B)

No duoda... enpä tiedä kehtaanko tunnustaa :ashamed: .

Siis ennenkuin paljastan, niin puolustaudun sillä että mähän olin viikkokausia pakkolevossa, eikä silloin ollut muuta tekemistä kuin nettailla. Pois töistä jäin jo rv 17, eli aikas paljon on ollut luppoaikaa...

No juu... tammikuun lopussa aloitin palstailun :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Noi viestithää saa iha helposti rikki. Mistäs asti oot palstaillu? Mie oon palstaillu marraskuun lopusta asti ja ny jo 8300 viestii ainaskii B)

Siis ennenkuin paljastan, niin puolustaudun sillä että mähän olin viikkokausia pakkolevossa, eikä silloin ollut muuta tekemistä kuin nettailla. Pois töistä jäin jo rv 17, eli aikas paljon on ollut luppoaikaa...

:D Sithä sinoot pahempi nörde ko mie! :laugh: :laugh:

:D Sithä sinoot pahempi nörde ko mie! :laugh: :laugh:

No niinpä :D . No nyt tää kirjoittelu on tasaantunut kovastikin ja varmaan vähenee lisää kun tuo vauva kasvaa. *Hirveetä selittelyä* :snotty:

Mitähän minä olen palstaillut... Varmaan jotain 2 - 3 vuotta, en muista tarkalleen, mutta tais olla kesä kun mustuin (melkein heti kerrasta). :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Mitähän minä olen palstaillut... Varmaan jotain 2 - 3 vuotta, en muista tarkalleen, mutta tais olla kesä kun mustuin (melkein heti kerrasta). :whistle:

Oho :o . Sä taidat harkita sanojasi paljon tarkemmin kuin mä :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:

Oho :o . Sä taidat harkita sanojasi paljon tarkemmin kuin mä :D .

Yhdessä välissä taisi olla jokin huoltosysteemi, mikä karsi tuota laskuriakin. Olisi varmaan siis muutama viesti enemmän. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Jos kysymme sinulta pikkukysymyksiä niin saat äkkiä rajan täyteen.. voin aloittaa:

Miten aamu on alkanut?

Kiitos kysymästä, oikein kivasti =) . Siellä me sängyssä köllöteltiin, minä, esikoinen, uusi vauva ja koira. Kaikki ihmettelemässä ja ihailemassa uusinta tulokasta. Sitten katsottiin esikoisen kanssa leffa, touhuttiin kotijuttuja ja vauva oli, kas kummaa, tissillä koko ajan.

Äsken syötiin ja kohta mun on pakko hakea vauva taas vaunuista syliin jatkamaan uniaan :heart: :heart: .

Eli kovin onnellista, hormoonihuuruista ja arkista eloa aamusta iltaan :flower:

Se oli mukava kuulla, onnellinen ihminen tekee ympärillä olevatkin hyväntuuliseksi paitsi tietenkin ne jotka on kateellisia toisten onnelle. Voin kyllä kuvitella että siellä ihastellaan pientä tulokasta, uusi elämä on kuitenkin elämän asioista se suurin! :)

Kysytään sitten toinen kysymys:

Millaisia luonteenpiirteitä pikkuisesta on jo paljastunut?

Voi miten ihania kysymyksiä sulla Prof Kaksimieli :flower: . Meidän suloinen peikkopoikamme on tissimiehiä (isäänsä kuulemma tullut). Mies kysyi eilen murheellisena että mitä hänelle jää poikien jäljiltä ja lupasin että kaksi nahkapussia sekä 20 cm pitkät nännit :D .

Peikkis tykkää syömisestä, nukkumisesta ja seurusteleekin jo kovasti. Hän on kovin kiinnostunut kasvoista ja tuijottaa viisailla pikisilmillään pitkäänkin meitä perheenjäseniään. Mä olen tietysti huomaavinani että hän jo tunnistaa kasvot ja lisäksi mukamas hymyilee (eli todennäköisesti koittaa vaan raukka nähdä ja vatsaa kipristää). Melko kärsivällinen tuo kaveri on, tosi vähän itkee. Mutta matka hoitopöydältä kylppäriin on hänestä sietämätön ja silloin alkaa hyvinkin kimakka itkeminen. Sitten kun peppu on pesty, niin pikkumies on jälleen tyytyväinen.

Nuoresta iästään huolimatta nuori miehemme on jo kahdesti kerinnyt kusaisemaan kaaressa äitinsä päälle ja lattialle B)

Yhteistyössä