Tänään on ilon päivä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ensimmäisenä tulee mieleen että onneksi en ole samanlainen tiukkapipo kuin moni nainen tuntuuolevan.

toiseksi ihanaa kun paistaa aurinko ja pääsee työpäiväksi ulkoilemaan!
kohta lähdetään. aivan ihanaa vaihtelua

Ensimmäinen ilon aihe, jonka haluan kirjottaa, on tämä aloitus :) Olen iloinen sun puolesta. Se ilahdutti taas niin paljon, kun vauva herättyään ja minut nähtyään niin iloisesti hymyili :) Niin ja näin juuri kevään ensimmäiset joutsenet, kesä tulee! Iloista päivää sinulle! :)

• Tykkää
Reactions: Mehukatti
Ensimmäinen ilon aihe, jonka haluan kirjottaa, on tämä aloitus :) Olen iloinen sun puolesta. Se ilahdutti taas niin paljon, kun vauva herättyään ja minut nähtyään niin iloisesti hymyili :) Niin ja näin juuri kevään ensimmäiset joutsenet, kesä tulee! Iloista päivää sinulle! :)

Aivan mahtavaa, että maailmaan mahtuu vielä ihmisiä, jotka osaa olla iloisia toisen ihmisen puolesta. Kiitos :)

Meillä sataa vettä, ja on kylmää. Mutta tänään se ei lannista tippakaan. Mukavaa päivää kaikille :)

Hmm.. Pitää hetki miettiä. No, viikonloppu nyt tietenkin. Mitäs muuta hienoa sitä olisi... sää ei ainakaan, räntää rupes just tulemaan ja auto on eilen pesty ja poikkeuksellisesti mies meni sillä töihin, eipä oo puhdas enää :mad: (mie pesin sen ja sain siitä hyvästä jäätävät liitoskivut loppuillaks).
MUTTA, hyviä asioita...meillä on lihispussi jääkaapissa. Ja nukin lähes 9 h yöunet.

Mä olen yhtä iloinen ja onnellinen,kuin eilenkin.:heart:=)
Tuntuu,ettei mikään saa mun mieltä maahan nyt.
Ihanaa,kun tietyt asiat alkaa tuntua "todelta",vielä kun ensi viikolla saa lisää tietoa ja ehkäpä mielenrauhaa asioiden suhteen..
Sitten saa loputkin asiat rullaamaan ja sittenkös mä olen vielä onnellisempi!=)

Tällaset ketjut on aina niin mahtavia! Hienoa! :) On kiva lukea toisten iloista ja onnistumisista.

Tänään tosiaan on ilon päivä, näen pitkästä aikaa rakasta ystävää ja saan luultavasti taas nauraa paljon, käyn vähän shoppailemassa ja näytänki tosi hyvältä tänään. Hiukset meni paikoilleen tosi helposti, enkä oo muutenkaan toheloinut vielä. :saint:

Saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta tällaiset tuntemukset on mulle olleet aika harvinaista herkkua pitkään. On ihanaa olla tyytyväinen itseensä.

Mahtava kuulla, että on muitakin kenellä on ihania, iloisia asioita elämässä. Tästä on mukavaa jatkaa, vaikka stressi tykyttää työasioista takaraivossa.. Mutta ne saa painua viikonlopuksi täysin unholaan. Mukavaa viikonloppua mammat! :)

Meillä tänään kahdenkeskinen ilta huomenna päästää ostoksille kahdestaa ekaa kertaa varmaan 4 vuoteen. Lapset ovat taas iloisia kun pääseevät serkun kanssa peuhaamaan mummolaan :)

Mulle tuli verolappu ja palautuksia ekan kerran elämässä :D Ohan se mukavaa vaikka nollaan mä tähtäsin (tiedä sitten mikä meni pieleen).

Sen lisäks mä luulen, että tänään tulee Wiin tasapainolauta ja wii fit plus :D

JA vielä sen lisäks mä tajusin tänään vanhoja koulukirjoja selatessa, että mä tiedän vaikka kuinka paljon keittiölaitteista, omavalvonnasta ja hygieniasta ja vaikka mistä :D Nousi toivo päästä sinne kouluun uudelleen, kun se oli vähän vaakalaudalla tässä muutamana päivänä : /

Ilon aihe on minullekin sinun aloituksesi, siitä tuli todella hyvä mieli luettuani äsken ketjua, joka oli ahdistava.

Samalla tuli mieleen omat odotusaikani, ja katselinkin tuossa juuri vähän aikaa sitten kuvia esikoisesta hänen vauva-ajaltaan.

Kaikkea hyvää odotukseen! =)

Yhteistyössä