Tänään on hyvä päivä koska... jatkakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pellervo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pellervo

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 685
0
36
Tänään on hyvä päivä koska.....sain tytölle oikein sievän sadetakin- vihdoinkin jopa riittävän pieni (80cm), tai silleen sopivasti reilu ettei nyt heti kasva siitä ulos.

Tänään on hyvä päivä koska... ulkona on ihan kiva ilma ja pyörailtiin ja käytiin parissa kaupassa lasten kanssa ja ostoskärryillä on aina kiva leikkiä laivaa. :)

Tänään on hyvä päivä koska... ratkaisin rubikin kuution :D

Tänään on hyvä päivä koska... lapset meni kiltisti mukisematta päikkäreille ja nukkua tuhistavat ihanina.

Tänään on ollut hyvä päivä.

Tänään on hyvä päivä koska käytiin naapurin tytön kanssa leikkimässä aamupäivästä.

Tänään on hyvä päivä koska ei tarvitse laittaa ruokaa, vaan syödään eilistä.

Tänään on hyvä päivä koska mennään päikkyjen ja ruoan jälkeen ulos, ja saattaa olla vielä sen verran lunta maassa että päästään tänäänkin pulkkailemaan :)

*on kuumeinen olo ja selkä särkee
*pitää viedä 4 aikaa lapset hoitoon ja mennä töihin.
*kämppä on hävityksen kauhistus, enkä jaksa siivota.
:'(

*onnekis on pannussa vielä kupillinen kahvia. :)

Voitin kilpailusta lapselle kalliit kengät :) Eka kerta kun voitan mitään ylipäätään...ehkäpä tämä oli alku?

Mulla on ihanat lapset. Ihanat. Kovaääniset uppiniskaiset tottelemattomat mutta ihanat - rakastan heitä yli kaiken.

Tänään on hyvä päivä koska löysin tytölle talvihaalarin joka miellytti käyttääjä että minua ja oli viellä tarjouksessa
......,koska löysin itselle huosut huomista laivareissua varten.

...on vapaapäivä ja vielä kaksi vp:tä edessäkin
... kävin pojan opettajan kanssa arviointikeskustelussa ja kuulin että loistavasti menee pojalla (no kyllä mä tiedän muutenkin että meillä on fiksu poika)

tää on hyvä päivä koska saatiin vihdoinkin alettua pakkaamaan matkalaukkuja ja kahden viikon päästä tähän aikaa me ollaan perillä siellä jossain kaukana missä aurinko paistaa ja missä lämpömittari näyttää semmosta plus 25 astetta vähintään...

Yhteistyössä