Tänään oli sitten se jälkitarkastus kättärillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Kaikki ok,paitsi että ei se lääkäri meinannu tuolta sekamelskasta löytää edes oikeeta reikää |O
lääkäri oli sama joka mut tikkas synntyksen jälkeen kasaan,joten hyvä etten työn jälkeä haukkunut :whistle:
Paikat niin arat ettei tosikaan,pikkuhiljaa saisin kuulema lopettaa särkylääkkeiden naposelun (ihan ymmärrettävä pointti kun oon niitä vasta 2kk kuurina syöny)..mutta nyt siihen pettymykseen

ne ei aijo korjata yhtään mitään tuolta persuksista,vaikka kuinka yritin selittää että ne isot repaleet hankaa,tuntuu inhottavilta ja näyttää hirveiltä niin ei :snotty: vaikuttanee mun itsetuntoon kuiteskin jollaintapaa
muutenkin jäi tosi paha maku suuhun siitä käynnistä,siitä tosin saoin että rouva olis voinu mut sinne leikkaus saliin kiikuttaa eikä kiduttaa montaa tuntia siinä pöydällä...oli pakko.

tää lääkäri lisäs tuskaa vielä sanomalla että väilihan leikkauksella olis EHKÄ voinu välttää näin laajan repeämisen..sit mä vielä mielessäni aloin syyttää sitä kätilöä tästä joka ei missään nimessä halunnu leikata..huoh,mä luulin että olisin tän melkein kaiken kivun ja vitutuksen kokenu jo tän melkein irti olleen käden kanssa niin ei..mitähän seuraavaks! :/ :ashamed:

no juu kävin itekki justa lekurissa kun edelleen vihloo ja sattuu.. 7 kk synnytyksestä. Otti papan ja totes et kyllä ne e-pillerit kohta alkaa auttamaan ja jos ei niin määrää jotain estrogeeni puikkoja. Repaleille nyt ei mahda mitään ja se hermosärkykin on voi voi.. Että ei auta kun kärsiä, kettu!

Voi herranjestas, miksi naisten synnytyksen seurauksena tai muistakin syistä tulleita alapäävaivoja vähätellään? Lähes jokaisen vaivan saa hoidettua, mutta sitä ei haluta eikä viitsitä tehdä muutoin kuin yksityisellä ja se maksaa rahaa

Mun on kyllä pakko sanoa tähän, että korvaiskohan sairaala, jos miehen kaluun tulis kaikenlaisia ulokkeita jne... Varmasti olis joku jo kehittänyt lain, että kauneisleikkaus kaluille! :kieh:

Miksi et ole tehnyt minkäänlaista valitusta, jos ommeltu surkeasti? Kyllä jäljen pitäis minusta ainakin olla mahdollisimman hyvä. Ehkä kannattais ottaa yhteyttä neuvolaan tms. josta vois kysellä. Onhan ne repaleet vaikeita jo hygieniankin kannalta ja varsinkin jos roikkuu, saattaa hankautua.

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Miksi et ole tehnyt minkäänlaista valitusta, jos ommeltu surkeasti? Kyllä jäljen pitäis minusta ainakin olla mahdollisimman hyvä. Ehkä kannattais ottaa yhteyttä neuvolaan tms. josta vois kysellä. Onhan ne repaleet vaikeita jo hygieniankin kannalta ja varsinkin jos roikkuu, saattaa hankautua.

Minä tein valituksen, eikä asiaa korjattu mitenkään koska se ei ole toiminnallisesti haittaava. Toiminnallinen haitta olisi ulosteenpidätyskyvyn täydellinen puuttuminen ja sellaisen korjausleikkaukseenkin on parin vuoden jonotus.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:

Minä tein valituksen, eikä asiaa korjattu mitenkään koska se ei ole toiminnallisesti haittaava. Toiminnallinen haitta olisi ulosteenpidätyskyvyn täydellinen puuttuminen ja sellaisen korjausleikkaukseenkin on parin vuoden jonotus.

tätä ne hokivat mullekkin..ainoa "hyvä syy" päästä leikkaukseen..ja mulla joku ulompi sulkijalihas,eli varmaan ulompi osa siitä on kunnossa joten ie toivookaan..

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tää lääkäri lisäs tuskaa vielä sanomalla että väilihan leikkauksella olis EHKÄ voinu välttää näin laajan repeämisen..sit mä vielä mielessäni aloin syyttää sitä kätilöä tästä joka ei missään nimessä halunnu leikata..huoh,mä luulin että olisin tän melkein kaiken kivun ja vitutuksen kokenu jo tän melkein irti olleen käden kanssa niin ei..mitähän seuraavaks! :/ :ashamed:

ne ei nykyään meinaa millään tehä epparia vaikka tarviskin,mulla on neljä lasta ja jokasesta jouduttu tekeen ihan viime tingassa,kun eihän ne kätilöt usko että synnyttävä äiti tietää roppansa paremmin..huoh..sitten työnnetään vauvan päätä taaksepäin että saadaan leikattua satuttamatta vauvaa..aika inha toimenpide..

sinuna ottaisin yhteyden potilasasiamieheen!!

on se jännä juttu tuo epparin tekeminen. meillä se oli tuolla tyksissä ihan normitoimenpide, varmuuden vuoksi miullekki tehtiin vaikka neiti oli pieni, muttaku tuli niin vauhilla.

tai sitte miulle vaan osu semmonen järkevä kätilö. ja juu, olen kyllä tosi tyytyväinen hänen työnsä jälkiin.

voiku jybiksellekki ois sattunu semmonen kätilö... ei varmaan toista lasta haluta alkaa tekemään tuommosten kokemusten jäläkeen... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hähhä:
Siis mikä jälkitarkastus kättärillä? Miksi siellä tehtiin jälkitarkastus...eiks neuvolassa yleensä...vai onko siellä joku neuvolavastaanotto?

no oiskohan justiin nuitten repeämien takia?

mieki kävin tyksissä jälkitarkastuksessa. en neuvolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hähhä:
Siis mikä jälkitarkastus kättärillä? Miksi siellä tehtiin jälkitarkastus...eiks neuvolassa yleensä...vai onko siellä joku neuvolavastaanotto?

no oiskohan justiin nuitten repeämien takia?

mieki kävin tyksissä jälkitarkastuksessa. en neuvolassa.

joo mulle tuli myös 3 asteen repeämä ja kävin sairaalassa jälkit. enkä neuvolassa

Yhteistyössä