Tänään oli positiivinen päivä töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mulla oli esimiehen kanssa kehityskeskustelu tänään ja aamulla vasta täyttelin lappuja siihen liittyen :xmas: MÄ kun unohdin ne eilen töihin :laugh:

No joka tapauksessa... Lopussa esimies tuumasi, että sullahan on kaikki asiat hallussa ja vastaukset ja perustelut tulee kuin apteekin hyllyltä.
Olin hiukan , että :o

Mä sain positiivista palautetta työnteosta ja ajankäytöstä ym. Ainoa mistä tuli huomautus oli , että aamuvuoroon mä olin mennyt liian aikaisin :snotty: Ja sekin tuli toiselta työkaverilta... Ei sitten ole voinut sanoa sitä ihan suoraan mulle :snotty: Vaan pomolle siitä sanonut.

No, siinä lupasin parantaa tapani ja olla menemättä liian aikaisin töihin :xmas: Enkä kanna kaunaa tai muuta tästä komentista tuota työtoveria kohtaan. Ja miksi ihmeessä kantaisin...

:saint: Ja palkkaahan saa aina noissa pyytää lisää, eikö???? :saint: :saint: :saint: :saint:

"Ja palkkaahan saa aina noissa pyytää lisää, eikö????"

Itseasiassa palkka-asiat neuvotellaan erikseen, ne ei kuulu kehítyskeskusteluihin, jos ihan virallisia ollaan. Tietty voi olla omia käytäntöjä työpaikoilla.

Yhteistyössä