Tänään olen ylpeä siitä, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
olen saanut taas tehtyä kauniin rummun.
Ja aloitettua tämän ketjun, jossa jokainen saa kertoa, mistä on ylpeä.

Kehuja saa jakaa! Ylpeä saa olla!

:D

Mistä SINÄ olet tänään ylpeä? Mistä olet ansainnut kehuja?

• Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Olen ylpeä kun mut valittiin meidän osastolla tuoteturvallisuudesta vastaavaksi. Pääsen direktiivikoulutuksiin Eurooppaan, saan paljon lisää vastuuta ja haasteita. Ja silti, edelleen saan tehdä lyhennettyä työpäivää ja etätyötäkin kotoa käsin. Lapset ovat hoidossa vaan 3 pvä/vko ja nekin lyhyitä päiviä. Ja kaiken kukkuraksi saan palkankorotuksen -> mies jää myös lyhennetylle työajalle.

Etenemistä "uralla", ja silti paljon yhteistä aikaa koko perheen voimalla.

siitä, että jaksoin töissä olla pirteänä.

siitä, että lapseni ovat ihania ja rakkaita vaikkei aina tunnu siltä.

siitä, että sain potkaistua itseäni p*rseelle ja tein vaikeita päätöksiä pitkän pohdinnan jälkeen.

siitä, että mulla on maailman ihanimmat ystävät jotka piristävät ja ymmärtävät puolesta lauseesta.

siitä, että sain siivottua kodin huomiseksi juhlakuntoon =)

Olen ylpeä siitä, että olen pysynyt ihmisenä - ja jopa kasvanut ihmisenä, enkä ole menettänyt umpikieroa huumorintajuani tai posketonta yltiöpositiivisuuttani.

Ja että nostin tämän ketjun.

Siitä, että tääkin päivä on kuitenkin mennyt hyvin. Lasten kanssa olen yksin, ja silti jostain saan voimaa jaksaa.

Saatiin piparkakkutalo koottua, vaikka esikoisen usko muhun meinas loppua, kun totesi, et pitää soittaa paapalle ja kysyä neuvoa.. :D

Nyt pitäis viittomia alkaa opetella ja kuvakommunikaatiokansioon tutustua, vaikka olis miljoona asiaa hoidettavana. Niin, piparitaikinakin kesken..

Mä olen ylpeä siitä kuinka rauhallinen pystyn olemaan tällä hetkellä vaikka huolia on tällä hetkellä enemmän kuin "laki sallii" ja pelko lapsen tulevasta diagnoosista painaa mieltä öin ja päivin.

Mä olen ylpeä siitä että jaksoin nousta tänään sängystä ulos ja kohdata maailman. Olen ylpeä siitä että olin tänään töissä oikein reipas, vaikka sisäisesti ja henkisesti olin aivan uupunut. Olen ylpeä siitä että olen tänään hymyillyt sponttaanisti. Olen ylpeä siitä että en ole romahtanut vaan jaksanut pitää pääni pystyssä, vaikka väkisin. Olen ylpeä siitä että lirkuttelin omalle lapselleni äsken rakkausjuttuja ja pusuteltiin ja halailtiin. Olen niiiin ylpeä siitä miten ihana, kaunis, hauska, fiksu, rakkain ja kallisarvokkain lapsi minulla on.

Yhteistyössä