Tänään ois sitten yhteistä aikaa tuon miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Harvinaista, lapset menossa yökylään ja meillä ei oo mitään suunnitelmia.
Plaah |O ei kiinnosta, ei sitten yhtään. Me ei olla keksitty mitään mitä me tehtäisiin. Käydään kai syömässä? En mä sinnekkään haluais mennä kun ei olla päästy yhteisymmärrykseen paikasta. Ja syödä voidaan kotonakin.

Toi mies on eilen illalla viimesenä ja tänään aamulla ensimmäisenä saanut mut ihan raivon valtaan niin miksi mun pitäis esittää että tahdon sen kanssa jonnekkin lähteä
|O :ashamed: :/

Olisinko mä nyt kuitenkin hyvä vaimo jA "pitkin hampain" lähtisin sen kanssa leffaan ja syömään. Mua itteeni houkuttais lähtee Stadiin ystävän luo viihteelle ... Mut jos lähden niin se saa aivan hirveen raivarin, taas |O

Mä tiedän että sen pitäis olla LAATUA ja IHANAA että saadaan viettää aikaa kaksin. Mutat kun mau oksettaa ja ällöttää toi mies, ei kiinnosta viettää sen kanssa aikaa ollenkaan, saatikka kaksin jotain nyhjäämistä :/ :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja viweA:
Olkaa vain kotona ja levätkää ja puhukaa hempeitä.

No ku no ku.... kerrankin menee noi lapset hoitoon niin tekis mieli tehdä jotain mihin ei yleensä oo mahdollisuutta.

Eli jos sitä vaikka nukkuis :laugh:

ei mut oikeesti tää on kamalaa, en mä tahtois ajatella näin että miehen kanssa ajanvietto puistattaa mua. silti näin vaan käy.

Ei muuta kun rimpsalle vaan!!! Kannattaa käyttää aika hyväkseen kun kerrankin ne lapset saa yökylään. Kotona ehtii kyllä nysvätä lastenkin kanssa...

Pyydä mies mukaan ja jos ei lähde niin lähde sitten itsekseen!

Yhteistyössä