TÄNÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!! MUISTAKAA!!!!!!! Greyn anatomia!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiiihanaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiiiihanaaaaa

Vieras
Jatkuu Greyn anatomia!!!!!

Nelonen Ke 19.10.2011 klo: 21.00

Vapaa pudotus. SARJA PALAA RUUTUUN. Kahdeksas tuotantokausi alkaa. Suosikkisarjan kahdeksannella kaudella luvassa on jälleen tunteikkaita hetkiä, suurta draamaa - ja käännekohtia ihmissuhteissa. Avausjaksossa Meredith ja Cristina yrittävät setviä sotkuisia perheasioitaan, mutta heidän miehensä pitävät mykkäkoulua. Kaiken lisäksi Meredithin työpaikka on vaakalaudalla, ja Cristina hermostuu Teddyn typeriin kysymyksiin. Suuronnettomuus panee Aprilin johtajantaidot koetukselle. Amerikkalainen draamasarja.

Telkku.com

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Oletko katsellut Addisonin omaa sarjaa, Rakkauden anatomiaa? Siinä on enemmän ihmissuhdemössöö ja vähemmän potilaita ;) Loistava sarja!

Joo, joka jakson. Se onkin parempi. :)

Muistan siitä jopa sen, että ennen kuin spin-off luotiin, näytettiin Greyn anatomiassa jakso, jossa Addison kävi tutustumassa siihen Losin klinikkaan ja Naomia näytteli eri näyttelijä, joka sitten tuli sarjaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulle ei kelpaa sitten mikään, en voi sitä Addison-sarjaa katsoa sen typerän nimen takia, suomennoksen takia siis. Ja on se liian imeläkin:D

Ääh, tässä julmassa maailmassa ei mikään voi olla hetkittäin liian imelää. Korkeintaan tasapainottaa... :D

Suomennokset on lähes aina perseestä. Miten voi Private Practice muuttua Rakkauden anatomiaksi. Helposti näköjään. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ääh, tässä julmassa maailmassa ei mikään voi olla hetkittäin liian imelää. Korkeintaan tasapainottaa... :D
On se kyllä noinkin. :D Minä tykkään ottaa nuo sarjat semmoisena kuurina, katson sitten kun ilmestyvät DVD:llä. En sitten tiedä kuinka hyvä ajatus oli katsoa kaikki Sopranosit suht putkeen, siinä alkoi jo ajatusmaailma muuntua, kaikki tavallinen olla kummallista ja kummallinen ja kauhea tavallista, omassa päässäkin. Onneksi ei naapuri äitynyt hankalaksi siihen aikaan, olisin saattanut tuumia, että mihinkäs järveen sen upotan sementtimötikät kintuissa. No, meni se mafiatunne ohi kyllä äkkiä. Ihan turha mulle sanoa, etteivät elokuvat, sarjat ja pelit vaikuta lapsiin...

On se kyllä noinkin. :D Minä tykkään ottaa nuo sarjat semmoisena kuurina, katson sitten kun ilmestyvät DVD:llä. En sitten tiedä kuinka hyvä ajatus oli katsoa kaikki Sopranosit suht putkeen, siinä alkoi jo ajatusmaailma muuntua, kaikki tavallinen olla kummallista ja kummallinen ja kauhea tavallista, omassa päässäkin. Onneksi ei naapuri äitynyt hankalaksi siihen aikaan, olisin saattanut tuumia, että mihinkäs järveen sen upotan sementtimötikät kintuissa. No, meni se mafiatunne ohi kyllä äkkiä. Ihan turha mulle sanoa, etteivät elokuvat, sarjat ja pelit vaikuta lapsiin...

Tietenkin vaikuttaa. Katsoin Twin Peaksia ja pelotti aamulla kulkea metsän läpi kouluun, ihan helkkaristi. Puhumattakaan lukuisista muista vaikutuksista.

Maratonit on parhaita, uppoutuminen ja hahmojen pieniin yksityiskohtiin tutustuminen, huomaa eri tavalla asioita kun niin että katsoo yhden jakson mainoksineen tai ne "kelaten".

Maratonit on parhaita, uppoutuminen ja hahmojen pieniin yksityiskohtiin tutustuminen, huomaa eri tavalla asioita kun niin että katsoo yhden jakson mainoksineen tai ne "kelaten".
Samaa mieltä. Katsotko sinä muuten niitä lisämateriaaleja, joita on DVD-paketeissa? Minulla ei tule useinkaan katsottua. Ja hassu sitten se hetkellinen tyhjyydentunne, kun joku setti loppuu, mitä sitä nyt tekisi? Onneksi sekin menee pian ohitse. Sama tunne kuin lapsena, kun jouluaatto oli illassa, voi voi, nyt se meni jo.

6.jpg

images

Samaa mieltä. Katsotko sinä muuten niitä lisämateriaaleja, joita on DVD-paketeissa? Minulla ei tule useinkaan katsottua. Ja hassu sitten se hetkellinen tyhjyydentunne, kun joku setti loppuu, mitä sitä nyt tekisi? Onneksi sekin menee pian ohitse. Sama tunne kuin lapsena, kun jouluaatto oli illassa, voi voi, nyt se meni jo.

Sul on mun luonto! :D

Joo, tulee sellanen tyhjä olo, mut se menee ohi kun löytyy uusi projekti tai joku muu joka vie huomion.

Kyl mä yleensä katson extrojakin, mut ei mua niin kovasti ne haastattelut kiinnosta, että aika huonosti lopulta tulee ne katsottua. Mua ei niin näyttelijät kiinnosta henkilöinä. ;)

Sul on mun luonto! :D

Joo, tulee sellanen tyhjä olo, mut se menee ohi kun löytyy uusi projekti tai joku muu joka vie huomion.

Kyl mä yleensä katson extrojakin, mut ei mua niin kovasti ne haastattelut kiinnosta, että aika huonosti lopulta tulee ne katsottua. Mua ei niin näyttelijät kiinnosta henkilöinä. ;)
Joo, ne "hänen kanssaan on niin fantastista tehdä työtä, olen niin kiitollinen tästä mahdollisuudesta, olemme yhtä suurta perhettä"-tuuba ei kiinnosta:D

joo maratoonit on parhaita :D uppoutua kaikessa rauhassa johonkin sarjaan moneks tunniks, lapset viel mummilassa ;) aaaahhh <3 varata mässyä jääkaappiin ja perse sohvaan kiinni :D

26.10 ilmestyy private practice season 4 ja todellakin katson seuraavana viikonloppuna sen :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24852686:
Kiristääkö pipoa kun et kestä eriävää mielipidettä? Kyllä ketjuihin saa kommentoida (vaikka sitten kuvilla ja hymiöillä) jos on eri mieltä kuin ketjun aloittaja.

ei iristä. mutta sitä ihmettelen, että minkä helvetin takia ketju pitää avata jos a) otsikosta selviää mitä se sisältää b) se ei tod kiinnosta itseään? tulla vaan vittuileen evvk... hienosti menee! jatka samaan malliin!

Yhteistyössä