ja ehkä mennään ukon kanssa käymään sitten vielä paikallisessa. ei tietenkaan sais laihiksella ollessa mutta jatkuu sitten huomenna se touhu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla on oma perskärpänen, joka käy vittuilemassa ketjussa, kuin ketjussa, tai ainakin melkein, jonka olen aloittanut ja johon olen kirjoittanutMiks sä oot saanu perääs ton (oletan sen olevan yksi ja sama), joka kulkee syyttelemässä sua alkoholistiksi? Vaikka minäkin oon pari ketjua tehny, jossa myönnän ongelmani ja ruikutan niin en ole noin ilkeitä viestejä saanut.
Voiku mullakin olis skumppaa. Kippistän sulle passionteellä!
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26030359:mulla on oma perskärpänen, joka käy vittuilemassa ketjussa, kuin ketjussa, tai ainakin melkein, jonka olen aloittanut ja johon olen kirjoittanut
no en se kyllä minä ole ollut. joku muu se on ollut. mutta olen kyllä joskus saanut alkoholistin maineen sen takia, että yritin ostaa ruokakaupasta kahta siideriä kerran yks lauantai aamu ennen kello yhdeksää. kun en tiennyt, että sitä ei myydä ennen kuin kello on lyönyt tasan yhdeksän.Ahaa.. Et sitten ollut sinä josta joskus muisteltiin, kun oli toistuvasti palstaillut kännissä ja riehunut täällä? Että nämä väitteet ovat tarua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26030387:no en se kyllä minä ole ollut. joku muu se on ollut. mutta olen kyllä joskus saanut alkoholistin maineen sen takia, että yritin ostaa ruokakaupasta kahta siideriä kerran yks lauantai aamu ennen kello yhdeksää. kun en tiennyt, että sitä ei myydä ennen kuin kello on lyönyt tasan yhdeksän.