V
"väsynyt"
Vieras
Olimme lapsemme koululla joulujuhlissa ja juhlat kestivät 1 1/2 tuntia... 2 vuotiaani istui rauhassa sylissäni ja tunnin jälkeen hän yllättäen hermostui ja alkoi itkeä, nousin sitten heti hänen kanssaan juhlasalin takaosaan, josta olin menossa ulos... Huuto jatkui kovana ja en saanut yhtään rauhoitettua, uhmaikä on alkanut oikein kunnolla. Tunsin kaikkien katseet ja harmitti todella.
Muutamat vanhemmat katsoivat paheksuvasti ja yksi sanoi suoraan, että häiritsemme... olin menossa hänen ohitse salista ulos huutava lapsi sylissäni...
Miten teidän pienet jaksavat olla mukana vastaavissa tilanteissa? Halusin olla mukana juhlassa, kun ei ole esim. sukulaisia hoitamaan pienintä näissä tilanteissa. Nyt vaan harmittaa ja on tosi huono olo, kun en saanut lastani rauhoittumaan...
Muutamat vanhemmat katsoivat paheksuvasti ja yksi sanoi suoraan, että häiritsemme... olin menossa hänen ohitse salista ulos huutava lapsi sylissäni...
Miten teidän pienet jaksavat olla mukana vastaavissa tilanteissa? Halusin olla mukana juhlassa, kun ei ole esim. sukulaisia hoitamaan pienintä näissä tilanteissa. Nyt vaan harmittaa ja on tosi huono olo, kun en saanut lastani rauhoittumaan...