Tänään leikkarilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukuttaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiukuttaa!

Vieras
Hiekkalaatikolla oli usea äiti taaperoikäisten lasten kanssa leikkimässä. Paikalle tuli vanhempi nainen, joka kertoi jääneensä juuri eläkkeelle päiväkodista. Leikkipuistoon tuli leikkimään myös entinen tarhalainen.

Sitten se alkoi: Täti alkoi kovaan ääneen arvostelemaan vanhempia, jotka vievät lapset hoitoon ja palaavat töihin kun lapsi alle 3v. Arvosteli sitä, miksi nykyään täytyy ostaa niitä omia asuntoja, eikä olla vuokralla. Entisen tarhalaisen kuullen arvosteli tämän tytön iäkkäämpiä vanhempia. :kieh:

Luojan kiitos tuo nainen on jo eläkkeellä, ettei tarvitse pelätä tuollaisen juorukellon hölösuun hoitavan joskun mun lasta. Tämä nainen ei siis tuntenut ennestään ketään paikalla olleista äideistä.

Piti vielä täydentää aloitusta, että tuon entisen hoidettavan vanhemmat eivät edes olleet paikalla. Nuo vanhemmat asuvat samassa kerrostalossa meidän kanssa, eli siitä tunnen heidät. Ei heissä ikä siinä mielessä näy, koska he "jumaloivat" tuota pientä tyttöä. Koko ajan touhuavat tytön kanssa kaikkea ja jaksavat hyvin.

Silloin jos lapsi saa tarvitsemansa virikkeet ja on turvallinen koti, mitä väliä on iällä?!

Ehkä mun aloitus oli hysteerisen kiukkuinen, mutta tuo täti ei ajatellut sekuntiakaan mitä puhui. Jos paikalla monta äitiä taaperoikäisten lasten kanssa, mistä tuo täti voi tietää kuka on jo töissä ym. Kuinka pahasti voi loukata niillä mielipiteillään.

Tämä arvostelu kolahti muhun ja pahasti, koska itse olin suunitellut olevani kotona siihen 3v saakka. Toisin kävi. Mies lomautettiin ja samalla sairastui, jotenkin oli rahaa taloon saatava. Palasin töihin jo kun lapsi oli 1v1kk, onneksi lähiperheestä löytyi hoitaja. Otin siis aika henkilökohtaisesti tätösen puheet. :(

[QUOTE="aloittaja";24322160]Ehkä mun aloitus oli hysteerisen kiukkuinen, mutta tuo täti ei ajatellut sekuntiakaan mitä puhui. Jos paikalla monta äitiä taaperoikäisten lasten kanssa, mistä tuo täti voi tietää kuka on jo töissä ym. Kuinka pahasti voi loukata niillä mielipiteillään.

Tämä arvostelu kolahti muhun ja pahasti, koska itse olin suunitellut olevani kotona siihen 3v saakka. Toisin kävi. Mies lomautettiin ja samalla sairastui, jotenkin oli rahaa taloon saatava. Palasin töihin jo kun lapsi oli 1v1kk, onneksi lähiperheestä löytyi hoitaja. Otin siis aika henkilökohtaisesti tätösen puheet. :([/QUOTE]

Miksi ihmeessä miehesi ei jäänyt lapsen kanssa kotiin? Voi näitä uusavuttomia "isiä"...

[QUOTE="vieras";24322311]Miksi ihmeessä miehesi ei jäänyt lapsen kanssa kotiin? Voi näitä uusavuttomia "isiä"...[/QUOTE]

Voi täytyykö sulle jonkun kertoa, että kyseessä voi olla jokin fyysinen sairaus niin, ettei voi yksin olla tuntikausia taaperon kanssa? Voi sitä uusavutonta isiä, kun on selkä paskana!!! Idiootti!