Tänään kävin kaupassa ja mulla oli koirat autossa mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koirax2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koirax2

Vieras
Joku saakelin käppänä mummeli tuli urputtamaan, että tapan koirani kuumaan autoon ja uhkaili, että oli jo soittamassa poliisille, jotta tulevat aukomaan auton ovet.

a)
Auto oli parkkeerattu varjoon

b) Koirat olivat juuri tulleet uimasta, jolloin ne olivat märkiä -> märästä turkista haihtuu vettä, mikä viilentää

c) Koirahäkin alustan alla on viilentävä geelipatja

d) Koirat olivat ihan just tulleet uimasta ja meillä toinen koira läähättää usein toiminnan jälkeen, jolloin voi näyttää siltä, että koira on ihan kuumissaan, vaikka se on ns. kiihkeänä (kuumana)

e) Jos koirat olisivat olleet kuivana, olisin pukenut niille Hurtan viilennystakit päälle

f) Autossani on jäähdyttävä ilmastointi, jolla olin jäähdyttänyt auton mahdollisimman kylmäksi.

Tuo "älä jätä koiraa kuumaan autoon" -kampanjointi on ihan ok. mutta se saa ihmiset ylireagoimaan. Jos mulla on koirat autossa jonkun aikaa, se ei tarkoita sitä, ettenkö ole ajatellut koirien hyvinvointia ja tehnyt asialle jotakin. :mad:

Se käppänä mummeli ei tiennyt, että olet huolehtinut koirien hyvinvoinnista.
olisit vain kertonut ja toivottanut sitten mukavaa päivänjatkoa.

minusta on parempi, että ihmiset kattelee ympärilleen.
on aivan liian monta koiraa ja muuta eläintä tuskissaan kun ihmiset eivät välitä, jos ne harvat välittävät lopettavat huolehtimisen, niin eläimillä on vielä pahempi olla.

voi olla, että tuokin käppänä on joskus jonkun koiran pelastanut kuumasta autosta.

vanhat mummelit tykkää rupatella, ite olisin muutaman sanan vaihtanut ja siunaillut joidenkin eläintenpitoa, olisi mummelillakin ollut parempi päivä.

Yhteistyössä