Tänään kaupassa nähtyä...

voi kamalaa :o ei varmaan samalla voi viiä lasta hoitoon...jos vaikka ostaa miehelleen ja sen kavereille kaljaa?
OLEN MINÄKIN KÄYNYT KALJA OSTOKSILLA VAIKKEN JUO EDES KALJAA :D

No mä näin tänään kamalan näyn. Äiti ja pieni poika oli käyneet kaupassa. Molemmat veti pulkkia perässään. Äitillä yks kauppakassi pulkassa ja pienellä pojalla kaks isoa kassia ja iso pahvilaatikko Karhua tölkeissä. Ai niin, äitillä oli vielä tupakka suussa!

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ai kamala :'(
ja turha yrittää kenenkään keksiä mitää typeriä selityksiä tälle et ne kaljat olis muka tupareihin tai talkooporukalle tms,sairasta :'(

On aivan kamalaa, kyl teki mieli soittaa jo johonki.

Mihin olisit soittanut ja kuinka perustellut soittosi..
Jos joku ostaa vaikka haulikon vauvan kanssa, niin ei se tarkoita jotta ampuu vauvan kanssa jäniksiä.

Vakava asia on tuo alkoholi ja vauva yhdessä, mutta paha on mennä soittelemaan tuollaisessa tilanteessa.

Oon mä joskus ostanu kaljaa tai siideriä vaikka ollu lapsi/lapset mukana! Isännälle ja itelle muutaman saunajuoman ja se ei tarkota mitään känniä jos vaikka 2-3 pulloa ollaan joskus maistettu/ per naama...

Apua... Mä olen käynyt kolmen lapsen kanssa Alkossa ja ostanut sieltä useamman viinipullon. Voitteko kuvitella! Kyllähän tuo nyt tekeekin minusta huonon ja kelvottoman äidin.

Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.
:D

No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Varmaan mun ennätys, paljon vastauksia lyhyessä ajassa... Jutun pointti oli et ostin elämäni ekan kaljakorin ja sekin menee lahjukseks.

No hitto, olisit tehnyt ilmoituksen itsestäsi. Minä kannoin korteni kekoon ja kehaisin myös meneväni tänään alkoon. Pitää vain pakata tuo meidän yksivuotias mukaan, sillä muuten en paheksuvia katseita varmaan saa tarpeeksi :snotty:

Täytyy varmaan soittaa sossuun ja kysyy et hakeeko ton tytön pois nyt vai heti.
Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti

Oli pakko kerranki tehä tämmönen jeesusteluavaus ja itte kun olin nyt hyvä kohde niin otetaan ilo irti

Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset. Kumpikohan mä oon ku mulla aianki on hauskaa.

Miepä oon ostanu mäyriksen ja pari pakettia Tenoja kerralla.Mäyriksen join ite,äetille mäni Tenat.On se myyjä ja kanssaihmiset arvellu varmaan et eka se vetää noi bisset ja sit kuseksii housuun.Ja oli muuten alakoululainen poikanikin mukana.Hyi miuta!

Mä oon kans ostanu monesti olutta, vaikka en oo pulloakaan itse koskaan juonut. Mut ukolle saunajuomiksi joskus otan. Mut viiniä oon kyllä lasten kanssa hakenut ja itse sen myös juonut :whistle: . Mahtaa olla karsee näky kun eukko kiertää koko Alkon kaksostenrattaiden kanssa ja etsii Argentiinalaisia punaviinejä. Kyllä musta varmaan puhutaan... No nyt jo kuumottaa poskia :ashamed:

Nuori äiti oli pienen lapsen kans kaupassa ja osti korin kaljaa! Ei ees ollu mikään iso ihminen et eikai meinaa itte kaikkee juoda?

no jos se oli justiinsa kosinu miesystäväänsä ja saanu rukkaset? sitte alako semmonen vitutus että pitää sitä hoiella korillisella kaljaa ;) :whistle:

tuli vaan tämmönen skenaario mieleen ko on karkauspäivä tännään.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä