Tänään kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi stana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi stana

Vieras
Kassajonossa edelläni ol mies, jolla roikku housut perseen alapuolella.. eikä ollut mikään hipphoppi. Alushousut roikku farkkujen kanssa.
Kun mies pyllisti ottaan kassia, kauhee rutina kuulu, ja kun näin perseen taas, ni oli paskalieju valunut housun laidoille ja koko peppuviiva oli liejus. Haju oli mahtava ja meinasin oksentaa. Mies makso ihan normaalisti ostoksensa ja alko pakata. Hyi helvetti en paremmi sano. Myyjä katto mua omituisesti, kai se luuli et minoon paskonu vissiin. :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua alkoi säälittää koko mies :(

Ei kuule tartte säälii, ei ollut edes mikää juoppo tai vammanen, vaan näytti lähinnä pankinjohtajalta. Kravatti ja puku oli pääl ja sellanen kusipäävirne pääl.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi stana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua alkoi säälittää koko mies :(

Ei kuule tartte säälii, ei ollut edes mikää juoppo tai vammanen, vaan näytti lähinnä pankinjohtajalta. Kravatti ja puku oli pääl ja sellanen kusipäävirne pääl.

Just. Susta se siis oli täysin ansaittua, koska miehellä oli ilme ja ulkonäkö, josta et pitänyt.

Sairaudet yms. iskee meihin kaikkiin. Ja kun et tiiä, mistä tuo johtui, niin aika omituinen asenne sulla.

Yhteistyössä