Tänään, just tällä hetkellä olen niin täys meidän kunnan lääkäripalveluja... *Hieman purkautumista*

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Mulla on pitkäaikainen vaiva, josta olen täälläkin kirjoittanut monia aloituksia, joten en ihan kaikkea kirjoita tähän.

Mutta siis polvessa on jotain vikaa, viimeeksi lääkärissä käydessä niin lääkäri sanoi että varaa sitten hänelle aika kun sairasloma alkaa loppua. Ja tuossa alku kuusta, 2. päivä olin muuten käymässä tuolla terveyskeskuksen suunnalla niin sitten kävin ihan siinä luukulla kysymässä että kuinkas saan ajan " Virtaselle"? Päivystykseen vaan varaat ajan ei meillä ole muita aikoja antaa tuolle "Virtaselle".
Kysyin sitten minä päivinä sitten päivystää tällä viikolla 21?
No kuule tiistaina ja torstaina.

Eilen aamulla kuitenkin soitin jo varuilta että onkos Virtanen tänään päivystämässä? Päivystää huomenna, soita sitten.
Ja tänään kun soitan niin kerron hieman taustaa hoitajalle ja hoitaja sitten kysyy lääkäriltä että mites mulle tuota aikaa, pitää saada vastaanotto-aika koska silloin on enemmän aikaa perehtyä asiaan...

Siis niin ärsyttää ja keittää ja ties vaikka mitä...:kieh::mad:

Ja anteeksi pakko oli purkautua...

YouTube - Kirvessyrjän terveyskeskus

Kai muistit sanoa silloin ensimmäisellä yrityskerralla, että Virtanen käski varaamaan ajaan silloin ja silloin? Ja paino tuolla sanalla käski.
Olen huomannut, että ajanvarauksessa auttaa aina, kun osaa käyttää sopivia avainsanoja.

Teillä on liian vähän Virtasia siellä. Ikävä tilanne kyllä ja uskon, että harmittaa. Terveyskeskukset on paikkoja, jotka ei oikein lääkäreitä houkuttele, ja siksi monissa terveyskeskuksissa on virkoja täyttämättä.

Lääkäripalvelut nykyään haja-asutusseuduilla oikea ongelma.
Meidänkin kylässämme on neljä vakanssia joista tällä hetkellä kaksi täytettynä (Näin , vaikka olisimme valmiita maksamaan reilua Vöyri-lisääkin). Monessa kylässä tilanne vielä huonompi.

Toisaalta itse olen nyt kun terkassa tuon haavani takia hypännyt, yllättynyt saamani palvelun tasosta. Yksi miltei järkyttävä ele oli, kun lääkäri antoi viikonlopuksi oman kotikännykkänsä numeorn siltä vaalata että antibioottien lopettamisen jälkeen nousee kuume. "Heti sitten kaupunkiin päivystykseen tai pikapuhelu minulle kotiin, niin piipahdan katsomassa."

Jäi kyllä WOW-mitä palvelua-olo!

Mainitsin kyllä tuon että "virtanen" käski varata itselleen tuon ajan, mä olen pahimmillaan / parahammillaan lähes tuntenut asuvani tuolla terveyskeskuksen odotuhuoneessa.

Onhan tässä tietysti se, että tuo Virtanen ottaa vastaan myös tuolla naapurikaupungissa, ja ollaan ihan saman Persturvaliikelaitosen ( siis lääkäri yms. palvelut keskitetty jotenkin) alla ja nyt tuon uuuden lain myötä voisin hyvinkin vaatia päästä tuonne naapuri kuntaan vastaanotolle.
Helppoahan se on kun ei ole autoa, mutta siitä viis...

ja Keittis tuo on totta että virtasia on liian vähän, tuo vidoklippi kertoi karua todellisuutta meidänkin kunnan lääkäripalveluista.
Mummeliisa mahtavaa palvelua olet saanut!

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23784312]Elikkä mikä tässä meni vikaan? Kysyi siis lääkäriltä vielä pitempää aikaa vaiko mikä?[/QUOTE]

Sitä ettei mulle löytynyt aikaa tuolle lääkärille kun sitä yritin kysyä, siis tuollaista vastaanotto aikaa kun tuolloin 2. päivä sitä kysyin, ja nyt sitten en saa päivystysaikaa.
Pitäisi nyt kuiten saada asiaa taas eteenpäin ennen sairasloman loppua joka loppuu sunnuntaina...

Yhteistyössä