V
vierailija
Vieras
Kolme alokasta näyttää, mitä otti inttiin mukaan: ”Jos on huono päivä...”
Parolassa maanantaina palveluksensa aloittaneet alokkaat avasivat reppunsa. Pärjäisitkö itse näillä varusteilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On tullut palveltua Panssariprikaatissa.Pipit ja pöpit - kuvailit juuri itsesi
On tullut palveltua Panssariprikaatissa.
Entäs itse?
Pipit ja pöpit - kuvailit juuri itsesi![]()
Vihervassarina et osaa muuta kuin istua keskustassa teitä tukkimassa 1d100tt1kavereidesi kanssa
Sitten sä olet yli kuuskypänen vanhus. Oletko?Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla.
Sitten sä olet yli kuuskypänen vanhus. Oletko?
"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla."En sentään.
Aiotko sinä kokea itsesi "vanhukseksi" kuusikymppisenä? Tiedätkö, että siinä vaiheessa tehdään vielä töitä? Tai no et ehkä tiedä, jos olet vapautettu töistä.
Entä jos oli silloin aikoinaan raskaana tai pienen lapsen kanssa?"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla."
Kaikki alle kuuskymppiset naiset ovat voineet käydä intin. Eli sinä valehtelet ikäsi tai sitten olet pipi tai pöpi joka ei kelvannut inttiin.
Pienten lasten isät käyvät intin ja raskaus ei kestä 10 vuotta.Entä jos oli silloin aikoinaan raskaana tai pienen lapsen kanssa?
Isät ei imetäPienten lasten isät käyvät intin ja raskaus ei kestä 10 vuotta.
"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla."
Kaikki alle kuuskymppiset naiset ovat voineet käydä intin. Eli sinä valehtelet ikäsi tai sitten olet pipi tai pöpi joka ei kelvannut inttiin.
Entä jos oli silloin aikoinaan raskaana tai pienen lapsen kanssa?
"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla."
Hänen saavutus on ollut intti ja sinnekin pakotettiin eikä pois päässyNäinkin olisi voinut olla ja monen kohdalla varmasti olikin, mutta ei tuota tyyppiä kiinnosta perustelut. Kunhan rähinöi ja haukkuu muita samalla, kun ei itse ole tainnut saada aikaiseksi elämässään juuri mitään.
Hyvä kun myönnät valehdelleesi.Ota nyt iisisti. Ei minulla ole velvollisuutta kertoa sinulle ikääni, mutta sanotaan näin, etten asunut tuolloin takaisin Suomessa pitkään aikaan siitä, kun naiset saattoivat mennä ensimmäisen kerran armeijaan. Minä katsos opiskelin ja tein töitä, mutta muualla.
Olkiko muuta? Jos ei mitään järkevää, jatkan duuniani. Ehdotan, että sinäkin teet jotakin järkevämpää kuin rähjäät taas mammapalstalla.
Hyvä kun myönnät valehdelleesi.
Hänen saavutus on ollut intti ja sinnekin pakotettiin eikä pois päässy
Naiset pääsi inttiin vuonna 1995, kuka sanoi että oli juuri silloin 18? Sama yläikäraja naisille taitaa olla kuin miehillekin. Ja itse olen imettänyt yhteensä kolme vuotta, kolme lasta kun onImetät lasta 10 vuotta?
Naiset pääsi inttiin vuonna 1995, kuka sanoi että oli juuri silloin 18? Sama yläikäraja naisille taitaa olla kuin miehillekin. Ja itse olen imettänyt yhteensä kolme vuotta, kolme lasta kun on
"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla [käydä inttiä]."Mikä oli se valhe?
"Itselläni ei ole sellaista mahdollisuutta ollut tarjolla [käydä inttiä]."