TÄNÄÄN HESELLÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iilimato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iilimato

Vieras
Mä kävin tänään lasten kanssa syömässä Hesellä. Jonotin ruokia ja lapset ootti lähipöydässä. Kuulin ja huomasin, kun mun 4-vuotias tyttö osoitteli mustalaisnaista (nuorehko romani, ísoja kultakoruja korvissa, kaulassa, romanivaatteet päällä) sormellaan ja kommentoi tän ulkonäköä veljelleen: "kato miten kaunis nainen"..."voi miten kaunis"..."miten ihminen voi olla noin kaunis".

Siis kaunishan se nainen oli, mutta mulla oli naurussa pitelemistä...niin rehellisiä ja suoria noi lapset joskus on!

Meillä oli myös jokunen vuosi sitten poika ihan valtavan haltioissaan kun näki romaninaisen kävelevän meidän pihan ohi. Voi sitä intoa ja sormella osoittamista kun poika huusi mulle että "kato äiti miten tosi kaunis täti, NIIN kaunis ja hieno hame".

Mitäpä siinä muuta kuin yhdessä pojan kanssa ihailemaan tädin kaunista hametta ja muutenkin kaunista naista =)

Mutta ei mun mielestä siinä oo ees mitään hassua. Onhan romaninaiset tummia ja kauniita, heillä on paljon isoja koruja ja kimaltavat ja röyhelöiset vaatteet.

Onhan ne hienon näköisiä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta ei mun mielestä siinä oo ees mitään hassua. Onhan romaninaiset tummia ja kauniita, heillä on paljon isoja koruja ja kimaltavat ja röyhelöiset vaatteet.

Ihan kuin prinsessoja:)

Alkuperäinen kirjoittaja iilimato:

No just näin =)

Alkuperäinen kirjoittaja iilimato:

Näin luuli thaimaalainen vaihto-oppilas, joka oli miun kanssa samalla luokalla pari vuotta sitten :D Ajatteli, että mustalaiset on jotain suomalaisia kuninkaalisia :D

Yhteistyössä