Tänään bussissa tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Ekana näen ikkunasta, miten kaksi romaninaista seisoo ydinkeskustassa parkkiruuduissa kädet levällään, ikäänkuin X-asennossa. Varasivat varmaan parkkipaikkoja miehilleen :D ja jösses se näytti typerältä touhulta. Olen kuullut tällaisesta, mutten koskaan itse ennen nähnyt.

Ja hetken kuluttua (ei mitenkään romaninaisten parkkiruutuhyppelyihin liittyen) kuuluu parin penkin päästä lapsen kimakka ääni: "Äiti, eikö niin että pierua on aika hankalaa pidättää?". Äiti vastaa siihen että "Joo...". Lapsi jatkaa: "Aleksi osaa tosi hyvin pidätellä pieruja mutta sun pierut pääsee ulos ja pitää kovaa ääntä".
Tarina ei kertonut, kuka on tuo Aleksi joka on noin kovin taitava :xmas:

Tosta parkkiruutujutuista tuli mieleen eräs ikäs ja varakas mies.
Oli peruuttamassa parkkiruutuun kun takaa ampaisi nuorimies toyota corollaallan siihen ruutuun, nousi autosta ja sanoi *tätä se on kun on nuori ja nopee*
Ikäkäs mies peruutti mersunsa siihen samaan ruutuun niin että corolla siirtyi jalkakäytävälle ja siihen tuli lommokin ;) Nousi autosta ja otti lompakosta muutaman tuhat lappusen (markka-aikaa) sanoi nuoremmalle *tätä se on kun on vanha ja varakas* ja poistui ostoksille ;)

Oltiin Ruotsissa reissaamassa ja olin kaverin kanssa yhellä leirintäalueella oman mökin terassilla ja otettiin siinä ohraa. Kello oli about kolme aamuyöllä ja mitä näimmekään, kaksi romaninaista tulee leirintäalueelle ostoskärryjen kanssa mitkä olivat täynnä tavaraa.

Kyllä täytyy myöntää, että ihmeteltiin mikähän vittu tässä hommassa oli kyseessä.

Meidän bussissa kaivoin laukusta neidille kynää ja paperia ja sit kertoi menevänsä vessaan.
Odottelin hetken ja ihmettelin kun ei lasta näy eikä kuulu. Siellähän se istui kuljettajan vieressä ja kun kysyin etkö mennykään vessaan ja vastaus oli "Menin, mut tää setä väitti, ettei se muka aja ylinopeutta. No en mä voi usko tommosten höpösetien puheita, niin pakkohan mun oli tulla kattoon. "
Ja kyse kohta 5-veestä, joka ei tunnista numeroita eikä laskekaan kun kymmeneen:)

Siellä se istui sitten vähän aikaa kun sai olla siinä, sitten tulin hakemaan. Kysyin, että no, ajaako ylinopeutta. Vastaus oli: "Hööm, en ole ottanut asiasta selvää...." Sanoin että nonniin sisko varttuu tuolla mein paikalla, tules jo ja rakas lapseni " ÖöÖÖÖ, äitiii, mua alko just oksettaa, öööööÖ, en voi tulla sinne"

Vartin päästä lapsi istuu innoissaan siinä. Tulen kysymään oksettaako häntä nyt sitte vieläkin?
Vastaus oli joo. Sanoin että aika terhakkaana siinä istut ja neiti sanoi että hämää bakteereita :D
Kuljettajakin naureskeli tuon neidin puheille. Sanoin että noniin, nyt mennään omalle paikalle kuljettaja ei voi sinua vahtia ja itkupotkuthan siinä tuli. Sain hölmistyneita katseita kantaessani tyttöä kapeaa bussikäytävää pitkin pyydellen anteeksi.

6v siskonsa sitten paluumatkalla halusi myös kuljettajan viereen ja kysyin pääsisiskö millään siihen. Sanoi että joo toki kiva kun on seuraa ja kiittelin maasta taivaaseen. Ja sitten uorempikin halusi ja siinä oli sitten sattumalta 2 paikkaa. Neiti meni vessaan (taas) ja kuljettaja kysyi haluisiko tulla tähän ja jos niin käy sanoos äidille. No neiti tuli sanomaan että menee ja olin joo pääset kun kuulin keskustelun. Olivat kuulemma keskustelleet tähdistä, eskarista, autolla ajamisesta ja vaikka mistä :D Kivaa oli kuulemma. Ihan mielenkiintoinen reissu. Vielä olisi ma ti ja ke tota samaa bussimatkailua eli 1h per päivä, se olis kesäloma sitten :)

Miksi muuten mustalaisilla on joku ihme oikeus parkkeerata invapaikalle? Joka hemmetin kerta missä tahansa paikassa ne invapaikat valtaa mustalainen.

Tänäänki käytiin kaupassa, siellä on kaksi invapaikkaa vierekkäin, ja mustalainen oli tyylikkäästi ajanut siihen keskelle vieden kaksi paikkaa.

Yhteistyössä